Lidl avasi käyttötavaraa myyvän outletin Vaasaan

Pohjanmaalaisille avautui maanantaina tuhannen taalan paikka hyville löydöille Vaasassa. Käyttötavaroita tasarahalla myyvä outlet-myymälä sijaitsee keskustan Lidl-myymälän yhteydessä.

Lidlin outlet-myymälä avattiin maanantaina Vaasassa. Myymälässä on myynnissä laadukasta käyttötavaraa, jota pääsee ostamaan normaalihintoja edullisempaan hintaan. Hintalaput ovat yhden euron ja 20 euron välillä.

– Outlet on ollut auki pari päivää. Ne jotka outletin ovat jo löytäneet, ovat tehneet paljon hyviä ostoksia, aluepäällikkö Marko Minkkinen kuvailee alkuviikon tunnelmia.

Myyntipinta-alaa outlet-myymälässä on noin 200 neliötä. Outlet-myymälä sijaitsee samassa rakennuksessa keskustan Lidl-myymälän kanssa ja käynti sinne on myymälän sisältä. Outlet-myymälän ostokset myös maksetaan varsinaisen myymälän puolella.

Outlet-myymälässä myynnissä on muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja. Elintarvikkeita outletissä ei ole myynnissä. Outlet-valikoima täydentyy uusilla tuotteilla viikoittain.

Lidlillä on Suomessa toinenkin outlet-myymälä, joka sijaitsee Vantaalla Tammistossa. Siellä hinnoitteluperiaate on sama kuin Vaasan outlet-myymälässä.

– Tuomme joka viikko myymälöihin vaihtuvan kattauksen erilaisia käyttötavaroita. Varastoinnin sijasta päätimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa sesongin ulkopuolisia tuotteita edulliseen hintaan. Testasimme outlet-myyntiä ensin Vantaalla ja todettuamme sen hyväksi toimintamalliksi päätimme avata outlet-myymälän myös Vaasaan, Lidl Suomen pohjoista myyntialuetta luotsaava aluejohtaja Antti Partanen kertoo.

Vaasan outlet-myymälä palvelee maanantaista lauantaihin klo 10–19.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.