Lidl avasi käyttötavaraa myyvän outletin Vaasaan

Pohjanmaalaisille avautui maanantaina tuhannen taalan paikka hyville löydöille Vaasassa. Käyttötavaroita tasarahalla myyvä outlet-myymälä sijaitsee keskustan Lidl-myymälän yhteydessä.

Lidlin outlet-myymälä avattiin maanantaina Vaasassa. Myymälässä on myynnissä laadukasta käyttötavaraa, jota pääsee ostamaan normaalihintoja edullisempaan hintaan. Hintalaput ovat yhden euron ja 20 euron välillä.

– Outlet on ollut auki pari päivää. Ne jotka outletin ovat jo löytäneet, ovat tehneet paljon hyviä ostoksia, aluepäällikkö Marko Minkkinen kuvailee alkuviikon tunnelmia.

Myyntipinta-alaa outlet-myymälässä on noin 200 neliötä. Outlet-myymälä sijaitsee samassa rakennuksessa keskustan Lidl-myymälän kanssa ja käynti sinne on myymälän sisältä. Outlet-myymälän ostokset myös maksetaan varsinaisen myymälän puolella.

Outlet-myymälässä myynnissä on muun muassa aikuisten ja lasten vaatteita, elektroniikkaa, sisustus- ja pihatarvikkeita, keittiötavaraa ja työkaluja. Elintarvikkeita outletissä ei ole myynnissä. Outlet-valikoima täydentyy uusilla tuotteilla viikoittain.

Lidlillä on Suomessa toinenkin outlet-myymälä, joka sijaitsee Vantaalla Tammistossa. Siellä hinnoitteluperiaate on sama kuin Vaasan outlet-myymälässä.

– Tuomme joka viikko myymälöihin vaihtuvan kattauksen erilaisia käyttötavaroita. Varastoinnin sijasta päätimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa sesongin ulkopuolisia tuotteita edulliseen hintaan. Testasimme outlet-myyntiä ensin Vantaalla ja todettuamme sen hyväksi toimintamalliksi päätimme avata outlet-myymälän myös Vaasaan, Lidl Suomen pohjoista myyntialuetta luotsaava aluejohtaja Antti Partanen kertoo.

Vaasan outlet-myymälä palvelee maanantaista lauantaihin klo 10–19.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi .

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 168 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.