Lidl ja Kinuskikissa yhteistyöhön

Lidl ja Suomen suosituin leivontayhteisö Kinuskikissa ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka pitää sisällään yhteisten reseptien kehittämistä ja erilaisia kilpailuja. Lidliä ja Kinuskikissaa yhdistää kunnianhimo oman toiminnan kehittämistä kohtaan.

Lidl ja Kinuskikissa ovat sopineet pitkäaikaisesta ja kattavasta yhteistyöstä. Kinuskikissa eli helsinkiläinen Sini Visa tulee kehittämään Lidlin tuotteista reseptejä, joita julkaistaan sekä Kinuskikissan blogissa että Lidlin reseptipankissa. Yhteistyöhön kuuluu myös kilpailuja blogin lukijoille ja kaupan asiakkaille.

Lidliä ja Kinuskikissaa yhdistää kunnianhimo omaa tekemistä kohtaan. Lidlin mainonnasta ja markkinoinnista vastaava ostojohtaja Timo Hansio kertoo, että yhteistyöhön on helppo ryhtyä, kun ajatukset omien asiakkaiden palvelemisesta ovat yhteneväiset.

-          Kinuskikissa ei ole pelkästään blogi, vaan yhteisö. Sini vastaa lukijoidensa toiveisiin samanlaisella itsensä kehittämisen ideologialla kuin me pyrimme vastaamaan omien asiakkaidemme tarpeisiin. Olemme vaikuttuneita hänen ammatillisesta kunnianhimostaan ja tavasta hoitaa brändiään. Uskon, että Lidlillä ja Kinuskikissalla on paljon annettavaa toisilleen.

-          Tartun innolla haasteeseen ideoida reseptejä Lidlin laajan valikoiman pohjalta. Lidlin valttikorttina ovat monet tuotteet, joita ei muista kaupoista löydy. Uskon, että saan loihdittua niistä monenmoista makoisaa leivottavaa Lidlin asiakkaiden ja Kinuskikissan lukijoiden iloksi, Kinuskikissa lupaa.

www.lidl-reseptit.fi
www.kinuskikissa.fi

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, p. (09) 2345 6405, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 177 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.