Lidl starttaa mittavan muotikampanjan – Heidi Klum suunnittelee vaatemalliston Lidlille

Heidi Klum ja Lidl aloittavat yhteistyön, jonka tavoitteena on tuoda huippumuoti kaikkien saataville. Yhteistyö on startti Lidlin mittavalle muotikampanjalle, joka nostaa Lidlin muotitarjonnan pysyvästi uudelle tasolle. Ketjun vaatevalikoima monipuolistuu ja laajenee entistä trendikkäämpään muotiin.

Saksalainen huippumalli Heidi Klum tunnetaan kansainvälisesti merkittävänä suunnittelijana ja trendsetterinä. Nyt Heidi yllättää ilmoittamalla seuraavaan suuren muotiprojektinsa kumppaniksi kauppaketju Lidlin. Hankkeessa ei ole kyse pelkästään nimen tai kasvojen antamisesta ketjun käyttöön, vaan Heidi on suunnitellut Lidlille oman malliston, jossa näkyy hänen kädenjälkensä. Mallisto lanseerataan tulevana syksynä samanaikaisesti kaikissa Lidl-maissa.

-       Toivon todella, että Lidlille suunnittelemani mallisto otetaan hyvin vastaan. Sen tekeminen oli hauskaa! Lidl haluaa, kuten minäkin, tarjota upeita ja laadukkaita tuotteita lyömättömään hintaan. Muodin pitäisi tuottaa iloa ja jokaisella pitäisi olla mahdollisuus nauttia siitä, Heidi Klum kertoo yhteistyön taustoista.

Jatkossa Lidlin muotiviikot useita kertoja vuodessa

Yhteistyö Heidi Klumin kanssa on lähtölaukaus Lidlin uudelle kampanjakonseptille: jatkossa Lidl lanseeraa uuden, kansainvälisen muotivalikoiman useita kertoja vuodessa. Lidlin muotiviikot pidetään samanaikaisesti kaikissa Lidlin myymälöissä ja verkkokaupoissa eri puolilla maailmaa. Kampanjaviikkojen aikana esitellään aina ajankohtainen mallisto, joka on saatavilla rajoitetun ajan.

-       On hienoa päästä esittelemään maailmankuulun huippusunnittelijan mallisto suomalaisille asiakkaillemme Lidlin muotiviikoilla. Heidi on kuin kotonaan muodin pääkaupungeissa ja pulppuaa energiaa ja elämäniloa. Hän on vakiinnuttanut paikkansa muotimaailmassa ja sopii täydellisesti niin Lidlille kuin asiakkaillemmekin, Lidlin markkinointipäällikkö Seppo Niemelä iloitsee.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: