Lidlillä pitkät aukioloajat koko Suomessa juhannusviikolla

Lidlin pidentää myymälöidensä aukioloaikoja koko Suomessa juhannusta edeltävällä viikolla. Kaupat ovat auki keskiviikkona 21.6. ja torstaina 22.6. vähintään aamukahdeksasta iltakymmeneen, muutamilla paikkakunnilla jopa seitsemästä kymmeneen. Pitkiin aukioloaikoihin on päädytty asiakkaiden toiveesta ja taustalla on halu helpottaa asiakkaiden valmistautumista keskikesän juhlaan.

-        Laajennetuilla aukioloajoilla haluamme tuoda joustoa asiakkaidemme arkeen juhannuksen alla, kun pitäisi pakata auto valmiiksi mökkireissua varten tai valmistella juhlia isolle vierasjoukolle. Tällöin mahdollisuus hoitaa kauppa-asiat aikaisin aamulla tai myöhemmin illalla auttaa kovasti, kuvailee Lidlin operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen.

Myös juhannusliikenteeseen kaupan pidemmät aukioloajat voivat tuoda väljyyttä ja rentoutta.

-        Suomalaiset liikkuvat kesällä paljon ja juhannuksena suunnataan mökeille. Moni miettii ajoaikataulunsa sen mukaan, että ehtii kauppaan mökkipaikkakunnalla. Kun kauppa on auki pidempään, voi ajaa turvallisesti ja asioida rauhassa, Pennanen jatkaa.

Juhannusaattona 23.6. Lidlit ovat auki 8–17 tai 7–17 ja juhannuspäivänä 24.6. osa myymälöistä mökkipaikkakunnilla ja suurimmissa kaupungeissa pitää ovensa auki 11–16. Sunnuntaina 25.6. Lidlit palvelevat normaalien sunnuntain aukioloaikojen mukaisesti. Tarkat myymäläkuntakohtaiset aukioloajat voi tarkistaa Lidlin verkkosivulta.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: