Lidlin muotiviikot tulevat taas: kesämuoti ennustaa lämmintä ja rentoa kesää!

Kevyt ja boheemi kesämuoti saapuu Suomen Lidl-myymälöihin, kun Lidlin neljäs muotiviikko starttaa torstaina 28. kesäkuuta. Muotiviikkojen ytimessä on huippumalli Heidi Klumin suunnittelema #LETSLOVESUMMER-mallisto, joka sisältää rentoja kesävaatteita. Mallisto on leikkauksiltaan väljän ilmava, ja sen kuoseissa nähdään kirjavaa iloittelua sekä värikkäitä yksityiskohtia perusväreihin yhdistettynä. Tervetuloa kesä ja helteet!

Kesäisen huoleton Esmara by Heidi Klum -mallisto saapuu Suomeen juuri ennen heinäkuun helteitä ja kesätapahtumien suurinta sesonkia. Siinä yhdistyvät ilmavan kevyet kankaat ja iloinen kesäfiilis. Leikkisät kuviot, hapsut ja värikkäät kirjailut sopivat huolettomaan kesätyyliin. Uusi mallisto sisältää sortseja, mekkoja, haalareita, huiveja ja t-paitoja naisille sekä legginsejä ja haalareita lapsille. Naisten vaatteiden kokovalikoima on 34 – 44 sekä lasten kokovalikoima 86 – 116. Tuotteiden hinnat ovat lidlimäisen pienet eli 4,99 – 19,99 euroa.

– Minulle on tärkeää, että mallistoni vaatteista voi helposti yhdistellä joka tilanteeseen sopivan tyylin: päivällä kuviolliset sortsit voi yhdistää t-paitaan ja illalla taas on helppo pukeutua maksimekkoon, Heidi Klum avaa malliston filosofiaa.

Mallistossa on vaikutteita kalifornialaisesta festarityylistä, mutta trendikäs mallisto sopii hyvin myös suomalaisen naisen kesään.

– Juhannuksen jälkeen myymälöihimme saapuvassa mallistossa on helposti lähestyttäviä kesävaatteita, mutta kuitenkin myös kansainvälistä twistiä. Uskon, että näillä vaatteilla asiakkaamme pääsevät kesä- ja lomafiilikseen oli sää mikä hyvänsä! mainospäällikkö Christian Saukkola Suomen Lidlistä kertoo.

Suomen yli 170 Lidl-myymälässä neljäs Lidl Fashion Week alkaa torstaina 28. kesäkuuta. Poikkeuksena ovat Helsingissä Sörnäisten, Citycenterin ja Lönnrotinkadun myymälät, joissa mallistoa ei myydä. Kansainvälisesti mallisto tulee saataville yli 10 000 Lidl-myymälään Euroopan 27 maassa ja Yhdysvalloissa.

Instagram: @lidlsuomi
lidlsuomi
#LETSLOVESUMMER
#esmarabyheidiklum

Lisätietoja: Lidl Suomi viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: