• Lidl Suomi/

Lidlin neljäs myymälä Kouvolassa avataan Tornionmäessä – erikoisuutena lämpiminä myytävät hampurilaiset ja nugetit

Lidlin neljäs myymälä Kouvolassa avataan torstaina 26.7. Tornionmäessä. Myymälän valikoimassa erikoisuutena ovat lämpiminä myytävät Lidl to go-tuotteet, joihin kuuluvat hampurilaiset ja nugetit. Avajaisviikolla on luvassa ilmaisohjelmaa lapsiperheille.

Tornionmäen avarassa Lidlissä on yli 1400 m² myyntipinta-alaa. Myymälän värimaailma on Kuusankosken Lidlin tapaan tyylikkään harmaa ja tuotteet on sijoiteltu suomalaisten asiakkaiden toiveiden mukaisesti.

Erikoisuutena valikoimaan kuuluvat lämpiminä myytävät Lidl to go -tuotteet, joita testataan tällä hetkellä myös 12 muussa Lidl-myymälässä Etelä-Suomessa. Tarjolla on hampurilaisia ja nugetteja.

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Tornionmäen myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Esimerkkejä energiatehokkaista ratkaisuista ovat LED-valaistus sekä kannelliset ja ovelliset pakastealtaat ja -kaapit.

Uusi myymälä palvelemaan Kouvolan kasvavaa asiakaskuntaa

Tornionmäen Lidl sijaitsee osoitteessa Lehtomäenkatu 1 ja on avoinna arkisin klo 8-21, lauantaisin klo 8–20 sekä sunnuntaisin klo 11–19. Kouvolan muut Lidl-myymälät ovat Lidl Kellomäki (Laturinkatu 1), Lidl Kuusankoski (Sepäntie 2) ja Lidl Inkeroinen (Laaksotie 4).

Uusi myymälä työllistää 20 kaupan alan ammattilaista. Myymäläpäällikkönä toimii seitsemän vuotta Lidlissä työskennellyt Petteri Borg, jolle Kouvola on tuttua seutua. Borg on ollut aiemmin myymäläpäällikkönä Kuusankosken ja Kellomäen Lidleissä.

Tornionmäen myymälä mahdollistaa tasokkaan palvelun Kouvolan alueen kasvavalle asiakaskunnalle. Erinomaiset liikenneyhteydet myymälään takaavat sen, että Lidl palvelee ihmisiä siellä missä he liikkuvat ja poikkeaminen myymälään onnistuu myös matkalla.

– Kouvolaan on kaivattu neljättä Lidliä. Nyt asiakkaamme pääsevät entistä kätevämmin poikkeamaan ostoksille, iloitsee myyntipäällikkö Mikko Laanniemi.

Avajaisviikolla naapuri-ilta ja ohjelmaa lapsille

Toivottaakseen uudet asiakkaansa tervetulleiksi ostoksille Tornionmäen Lidl järjestää keskiviikkona 25.7. kutsuvierastilaisuutena naapuri-illan. Illan aikana lähialueen asukkaat pääsevät tutustumaan myymälään ennakkoon.

Lastenlauantaita vietetään myymälässä tulevana lauantaina 28.7. klo 11–16. Lidlin oma maskotti Lido Lohikäärme on paikalla tavattavissa ja lapsille on luvassa palkintoja Mestarimyymäläetsivä-aarteenetsinnästä. Lapsikävijöille jaetaan myös siirtokuvatatuointeja ja ilmapalloja.

Lisätietoja:
Kesäreportteri Lotta Kivekäs, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: