Lidlin pääkonttori onnittelee sinivalkoisella valaistuksella 100-vuotiasta Suomea – ulkovaloteos ilahduttaa kymmeniä tuhansia ihmisiä Länsiväylällä

Lidlin pääkonttori Espoon Niittykummussa loistaa sinivalkoisissa väreissä 5.–7.12. satavuotiaan Suomen kunniaksi. Ulkovaloteos näkyy parhaiten Länsiväylältä päin katsottuna ja se ilahduttaa kymmeniä tuhansia autoilijoita ja muita ohikulkijoita.

Siniset valot heijastetaan Lidlin pääkonttorin valkoiseen ulkoseinään. Valoteoksen on toteuttanut valo- ja äänituotantoyhtiö Jaakko Peltomäki Oy yhteistyössä Lidlin kanssa.

Halusimme pääkonttorin henkilöstömme kanssa ottaa itsenäisyyspäivän vastaan aattona juhlavasti ennen kotiin lähtöä. Päätimme kuitenkin panostaa kunnolla valaistukseen ja tuottaa iloa myös Länsiväylällä meidän ohitse ajaville, Lidl Suomen toimitusjohtaja Lauri Sipponen sanoo.

Juhlavalaistus alkaa tiistaina iltapäivällä ja päättyy torstaiaamuna. Itsenäisyyspäivänä Suomen liput liehuvat niin ikään näyttävästi valaistuina Lidlin pääkonttorin pihalla.

Lidlissä 100-vuotiasta Suomea on juhlittu pitkin vuotta

Lidl on osallistunut 100-vuotiaan Suomen juhlintaan pitkin vuotta erilaisilla tapahtumilla. Merkittävin niistä oli Lidlin järjestämä Viedään Suomi-ruoka maailmalle! -kilpailu, jonka voittajaksi asiantuntijaraati valitsi lokakuussa Helsingin Mylly Oy:n ja heidän tuorepuuronsa Helsinki Mills Overnight Oats Mixin.

Palkinnoksi Lidl maksaa voittajayritykselle vientiä edistävän henkilön palkan vuodeksi ja auttaa yritystä avaamaan ovia vientiin.

Kuvia valaistuksesta voi ladata uutishuoneesta tai pyytää Lidlin viestinnästä: media@lidl.fi noin kello 16 jälkeen.

Lisätietoja: Viestintäasiantuntija Linda Pukka, (09) 23456400, media@lidl.fi

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 169 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.