Nöykkiön Lidlin yhteyteen avautui outlet-myymälä – käyttötavaraa huimilla alennuksilla

Espooseen Nöykkiön Lidlin yhteyteen on avautunut pop-up-outlet-myymälä.

Outletissa on myynnissä laadukasta Lidlin käyttötavaraa, kuten pienkodinkoneita, leluja, työkaluja, paperitavaraa, joulukoristeita ja keittiötarvikkeita jopa 75 prosentin alennuksella. Hintalaput ovat tasasummissa 1 euron ja 20 euron välillä.

Outlet-myymälä sijaitsee samassa rakennuksessa Nöykkiön Lidl-myymälän kanssa ja käynti sinne on myymälän sisältä.

Outletissä on käynyt kova kuhina heti avajaishetkestä lähtien. Asiakkaat ovat totta kai tykänneet ja ihmetelleet myös halpoja hintoja, aluepäällikkö Mikko Hiltunen kuvailee tyytyväisenä ensimmäisen aukioloviikon tunnelmia.

Hyllyjä täytetään 150 neliön suuruisessa myymälässä joka viikko useamman kerran.

Kuorma tulee 1-2 kertaa viikossa ja etenkin lelut tuntuvat menevän kaupaksi kovaan tahtiin. Taitavat mennä suoraan pukin konttiin, Hiltunen naurahtaa.

Nöykkiön outlet-myymälä on avoinna maanantaista perjantaihin klo 12–18 ja lauantaisin klo 10–16.

Lisätietoja: Viestintäasiantuntija Linda Pukka, (09) 23456400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 173 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.