Seuraa rairuohon kasvua livenä Lidlin Facebookissa – kisastudiossa Jani Alkio ja Ville Klinga

Tänä pääsiäisenä katsotaan livenä rairuohon kasvua. Lidl Suomi järjestää Facebook-sivuillaan 27.–29.3.2018 kolmipäiväisen Lidl Easter Grass Growth Challengen, jossa kasvaa kilpaa kaksi rairuohoa. Rairuohojen mittelö on seurattavissa Lidlin Facebookissa kellon ympäri.

­– Lisäjännitystä tulee joka päivä järjestettävistä erityislivelähetyksistä, joita tähdittävät sellaiset urheilun saralta tutut henkilöt kuin Ville Klinga ja Jani Alkio, Lidl Suomen online team leader Jani Peippo kertoo.

Tunnin mittaisissa erityislivelähetyksissä haastatellaan asiantuntijoita, käydään läpi statistiikkaa ja virittäydytään kisatunnelmaan mitä viihdyttävimmällä tavalla.

– Luvassa on yllätyksiä ja urheiluun liittyviä suuria tunteita. Yleisö pääsee mukaan livelähetykseen veikkaamalla voittajaa. Arvomme kaikkien osallistujien kesken 100 euron lahjakortteja, Peippo sanoo.

Rairuoholiven takana ovat Lidl Suomen markkinointi ja Kuubi.

Lidl EGG eli Easter Grass Growth Challenge Lidl Suomen Facebookissa 27.–29.3.2018. Erityislivelähetykset tiistaina, keskiviikkona ja torstaina klo 10–11. Keskustelua voi seurata hashtagilla #LidlEGG

Lisätietoja: Viestintäasiantuntija Linda Pukka, (09) 23456400, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa Lidl-myymälöitä on tällä hetkellä 172 Hangosta Sodankylään. Lidl Suomi Ky työllistää 5200 henkilöä, joille on tarjolla etenemis- ja uramahdollisuudet sekä Suomessa että ulkomailla. Lidl sai alkunsa Lounais-Saksassa 1930-luvulla perustetusta Lidl & Schwarz -yhtiön elintarviketukkuliikkeestä. Ensimmäiset Lidl-myymälät perustettiin 1970-luvulla ja kansainvälinen laajentuminen alkoi 1990-luvulla. Lidlin toiminta perustuu selkeään ja yksinkertaiseen konseptiin, joka mahdollistaa tuotteiden korkean laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lidl-myymälöitä on lähes kaikissa Euroopan maissa, joissa kaikissa Lidl toimii itsenäisinä tytäryhtiöinä. Ensimmäiset Lidl-myymälät Suomessa avattiin 29.8.2002.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 173 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.