Takaisinveto: Erä Sondey Digestive-keksejä vedetty myynnistä tuotevirheen vuoksi

Lidl Suomi on poistanut myynnistä erän Sondey Digestive-keksejä, koska kyseinen keksierä saattaa Hollannissa saatujen asiakaspalautteiden perusteella sisältää muovin palasia. Suomessa ei ole saatu palautetta tuotevirheestä, mutta kyseinen erä on varotoimenpiteenä poistettu myynnistä.

Takaisinveto koskee tuote-erää, jonka viimeinen käyttöpäivä on 11-2018. Tuotetta on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.

Tuote: Sondey Digestive Original -keksi, 400 g

EAN-numero: 20018931

Viimeinen käyttöpäivä: 11-2018

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa ostamansa tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteista (kuva: Lidl Suomi Ky).

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 171 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.