Uudistettu Sörnäisten Lidl-myymälä avaa ovensa Helsingissä torstaina

Uudistettu Lidlin myymälä Helsingin Sörnäisissä avaa ovensa torstaina 16.8. Uusimman Lidl-ilmeen mukaiseksi muunnettu myymälä on saanut modernin harmaan värityksen ja uudistettu tuotesijoittelu vastaa suomalaisten asiakkaiden toiveisiin.

Lidlin Sörnäisten myymälä Helsingin Kurvissa avaa jälleen ovensa torstaina 16.8. klo 7. Myymälä on ollut suljettuna puolentoista kuukauden ajan johtuen saneeraustöistä kiinteistössä, jossa myymälä sijaitsee. Lidl-myymälä avataan nyt uudistuneena - väritys on vaihtunut uuden Lidl-ilmeen mukaiseen moderniin harmaaseen ja tuotejärjestystä sekä kalusteita on laitettu uusiksi.

–      Tutkimme asiakkaidemme kaupassa käyntiä, esimerkiksi missä järjestyksessä myymälää tyypillisesti kierretään ja mitkä ovat suosituimpia hyllyjä. Yhdistimme tämän datan asiakkaiden toiveisiin. Näin saimme suunniteltua järjestyksen, joka palvelee parhaalla mahdollisella tavalla asiakasta, mutta myös parantaa osaavan henkilöstömme työergonomiaa ja tehokkuutta, kertoo Lidl Suomen operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen.

Sisään astuessa asiakas näkee ensimmäiseksi runsaan hedelmien ja vihannesten osaston ja paistopisteen uunituoreet suolaiset ja makeat herkut. Myös opasteita ja tuotetietokylttejä myymälässä on lisätty. Lisäksi kaikki myymälän valaisimet on vaihdettu LED-valaisimiin, jotka kuluttavat sähköä noin 30 % vanhoihin valaisimiin verrattuna. Tämän ansiosta jokaisessa uudistettavassa myymälässä säästyy energiaa huikeat 37 450 kilowattituntia vuodessa. Määrä vastaa kahden sähkölämmitteisen, 120 neliömetrin omakotitalon energiantarvetta.

-       Kompaktissa myymälässämme kaikki on helposti saatavilla ja uuden tuotejärjestyksen ansiosta ostosten teko on entistä sujuvampaa. Ihanaa päästä näkemään vanhoja, tuttuja asiakkaita sekä työkavereita pitkästä aikaa ja kaikki uudet asiakkaat toivotamme innolla tervetulleiksi, iloitsee myymäläpäällikkö Iina Jussila.

Lidl Sörnäinen, Hämeentie 33, Helsinki
Avoinna
ma-pe 7-22

la 8-22
su 10-22

Toivotamme median edustajat tervetulleeksi tutustumaan uudistettuun myymälään!
Vierailuajankohdasta ja haastatteluista sopiminen onnistuu soittamalla Lidlin viestintään numeroon 09 2345 6400 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen media@lidl.fi.

Lisätietoja:
Kesäreportteri Lotta Kivekäs, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: