Uudistunut Someron Lidl-myymälä avataan 21.2.

Someron Lidl-myymälä avautuu kuukauden kestäneen remontin jälkeen torstaina 21.2. klo 8. Remontin aikana uudistettiin paistopiste, rakennettiin paistohuone sekä vaihdettiin lattia ja kylmäkalusteet.

Someron uudistuneessa Lidlissä juhlitaan avajaisia kuukauden kestäneen remontin jälkeen torstaina 21.2. Uudistuneessa Someron Lidlissä ensimmäiseksi huomion kiinnittää uusi paistopiste. Paistopisteen taakse on rakennettu paistopistetuotteille oma paistohuone. Remontin aikana uusittiin myös myymälän lattia sekä vaihdettiin kylmäkalusteet ja valaisimet.

Kalustehankinnoissa on panostettu energiatehokkuuteen. Uudet led-valaisimet kuluttavat sähköä 37,5 % vähemmän vanhoihin valaisimiin verrattuna. Tämän ansiosta jokaisessa uudistettavassa myymälässä säästyy energiaa huikeat 37 450 kilowattituntia vuodessa. Määrä vastaa kahden sähkölämmitteisen, 120 neliömetrin omakotitalon energiantarvetta. Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Someron myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi.

- Olemme todella tyytyväisiä myymälässä tehtyihin uudistuksiin. Toivotamme somerolaiset asiakkaamme tervetulleeksi tutustumaan uudistuneeseen, entistä ympäristöystävällisempään myymälään, aluepäällikkö Heidi Vaartio iloitsee.

Someron Lidl-myymälässä työskentelee noin 15 kaupan alan ammattilaista. Kesäksi myymälään palkataan viisi kesätyöntekijää. Myymäläpäällikkönä toimii Mirva Merivirta.

Someron Lidl-myymälä on aloittanut toimintansa 25.9.2008. Myyntipinta-alaa on noin 700 neliömetriä. Osoite on Hämeentie 6, Somero. Myymälä on avoinna arkisin klo 8–21, lauantaisin klo 8–19 sekä sunnuntaisin klo 11–19.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.