Lindex Extended - uusi konsepti Lindexillä

Moderni tyylikkyys kuvaa hyvin Lindex Extended -mallistoa, joka tarjoaa viimeisimmät trendit, laadukkaat materiaalit ja viimeistellyn ilmeen.

Katso Lindex Extended -filmi täältä!

"Mallisto on rohkea ja muotitietoinen, mutta ennen kaikkea haluamme tuoda esille kauden Must have -tuotteita”, sanoo Nina Starck, Lindexin Head of Design.

Extended täydentää Lindexin muita mallistoja urbaanilla tyylillään, joka on selkeä ja trendikäs. Malliston inspiraatio on haettu Euroopan metropolien katumuodista.

"Haluamme tarjota muotituotteita, jotka antavat käyttäjälleen tyylikkään lookin. Inspiraatiota pukeutumiseen haetaan paljon katumuotikuvista, joissa esitellään todellisia asukokonaisuuksia. Juuri tätä haluamme välittää Lindex Extended -mallistolla”, Nina Starck kertoo.

Lindex Extended -mallisto on suunniteltu naisille, jotka arvostavat ylellisiä materiaaleja ja viimeisteltyjä yksityiskohtia. Mallisto näyttää ja tuntuu hyvältä ja antaa positiivista energiaa.

Ensimmäinen Extended-mallisto muodostuu kymmenestä tuotteesta. Malliston väriskaala on neutraali ja se koostuu mustan, harmaan ja kermanvalkoisen eri sävyistä. Olennaisia yksityiskohtia ovat mekkojen ja puseroiden syvään uurretut selkäosat sekä näyttävät asusteet.

Lindex Extended tulee myyntiin osoitteessa lindex.com sekä valikoiduissa myymälöissä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Baltian maissa ja Venäjällä. Mallisto tulee myyntiin viikolla 6, ja se täydentyy viikolla 17 uusilla tuotteilla.

Lisää korkearesoluutioisia kuvia, käy Lindexin Newsroomissa.
Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 470 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Yrityksestä

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 480 myymälää 18 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com