Lindex juhlistaa naisten välistä ystävyyttä kevään alusvaatekampanjassa

Lindex on tänä keväänä jälleen kutsunut Bra-volution-aluskampanjan malleiksi asiakkaitaan ja työntekijöitään. Kampanjan tähtinä nähdään nyt Lindexin aiempien kampanjoiden malleja, ja tällä kertaa he ovat mukana rakkaan ystävän tai läheisen kanssa.

Aiempien vuosien Bra-volution-alusvaatekampanjoiden mallit saivat mahdollisuuden hakea Lindexin uusimman kampanjan kuvauksiin. Hakijoista kuusi upeaa naista valittiin ja tällä kertaa he saivat ottaa mukaan haluamansa ystävättären tai läheisen nauttimaan päivästä alusvaatemallina. Tämän kevään Bra-volution-kampanjan teemana on naisten välisen ystävyyden juhlistaminen.

”Tässä on upea äitini. Hän on kokenut paljon, mutta silti aina pitänyt päänsä pystyssä. Olen niin ylpeä siitä, että olen hänen tyttärensä. Halusin antaa äidilleni mahdollisuuden osallistua kuvauksiin. Tämä on minun tapani näyttää äidilleni arvostukseni ja saada hänet tuntemaan olonsa kauniiksi, koska sitä hän todella on”, sanoo Rikke Karlsveen, Norjasta.

Bra-volution-konseptin ideana on tarjota kaikille naisille useita erilaisia rintaliivimalleja ja istuvuuksia, useassa eri koossa. Nimikoitujen rintaliivimallien avulla asiakkaiden on helppo löytää suosikkimallinsa Lindexin valikoimasta, vuodesta toiseen. Kevään 2017 alusvaatekampanjaan valittiin malleja Ruotsista, Norjasta, Suomesta ja Liettuasta.

”Osallistumiseni aiempaan Bra-volution-kampanjaan inspiroi minua olemaan aina paras versio itsestäni. Siksi halusin osallistua uudestaan ja tällä kertaa pikkusiskoni kanssa. Uskon tämän kokemuksen vaikuttavan häneen positiivisesti ja rohkaisemaan häntä olemaan vahva ja itsevarma nainen”, sanoo Monika Zilenaite, Liettuasta.

Kevään alusvaatemallisto on naisellisen romanttinen ja sen väripaletissa nähdään pehmeitä pastellivärejä ja ripaus meleerattua harmaata.

Bra-volution ja kevään uusin alusvaatemallisto lanseerataan helmikuun aikana kaikissa Lindex-myymälöissä ja osoitteessa lindex.com.

Kampanjan korkearesoluutiokuvat löydät Lindex Newsroomista, täältä.

Lisätietoja:
Polhem PR

Aino-Marja Öster
Marketing & Communications Team Leader
E-mail: aino-marja.oster@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 490 myymälää 18 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. 'We Make Fashion Feel Good ' on Lindexin viestintäkonsepti, joka kertoo selkeästi Lindexin brändistä ja siitä, mitä se edustaa. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat: