Lindexin 60-vuotisjuhlien muotinäytösfilmi

Lindex juhli 60-vuotissyntymäpäiviään eilen, 11. syyskuuta, järjestämällä mahtavat juhlat, joissa nähtiin ainutlaatuinen muotinäytös ja kuuluisien artistien live-esityksiä.

Juhlat pidettiin Göteborgissa ja 1 600 kutsuvierasta saivat nauttia muotinäytöksestä, jossa esiteltiin Lindexin syksyn naisten-, lasten-, ja alusvaatemallistot sekä miestenmallisto – LXM.

Muotinäytös huipentui muotisuunnittelija Jean Paul Gaultierin ja Lindexin yhteistyömalliston upeaan näytökseen, jonka avasi ikoninen huippumalli Karen Elson. Icona Pop esiintyi näytöksen aikana ja lopuksi itse Jean Paul Gaultier asteli catwalkille.

Illan aikana esiintyivät myös artistit Agnes, Jenny Wilson, Britta Persson ja Sophie Ellis-Bextor.

Katso muotinäytösfilmi täältä!

Lisää kuvia löydät Lindexin Newsroomista.

Lisätietoja:

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 480 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat:

Yrityksestä

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 480 myymälää 18 markkinalla.Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. 'We Make Fashion Feel Good ' on Lindexin viestintäkonsepti, joka kertoo selkeästi Lindexin brändistä ja siitä, mitä se edustaa. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com