• LINDEX/

Missoni ja Lindex tekevät yhteisen malliston rintasyövän vastaiseen kampanjaan

Maailmankuulu italialainen muotitalo Missoni on suunnitellut yhdessä eurooppalaisen muotiketju Lindexin kanssa designmalliston, jonka avulla tuetaan rintasyöpätutkimusta.
Ainutlaatuisen yhteistyön tuloksena syntyi eksklusiivinen mallisto, joka koostuu naisten vaatteista, alusvaatteista, asusteista ja lastenvaatteista. Tuotteiden myyntihinnasta lahjoitetaan 10 % Roosa nauha     -rahastoon. Mallisto tulee myyntiin syyskuun 25. päivä kaikkiin Lindex-myymälöihin Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa ja osoitteessa www.lindex.com

Designmallisto sisältää 70 tuotetta, joiden tunnelma on moderni ja raikas. Mallistossa näkyvät Missonin tyypilliset kuviot ja design.

Italialainen muotitalo ja luksusbrändi Missoni on maailmankuulu tunnistettavasta designistaan ja värikkäistä kuvioistaan. Se on saavuttanut ikonisen aseman ympäri maailmaa tunnusomaisen Missoni-kuvioinnin kautta. Yritys perustettiin 1953, ja sitä ovat johtaneet useat Missoni-perheen naissukupolvet. Missonille ja Lindexille onkin yhteistä halu tehdä muotia naisille.

“Yhteistyömme Missonin kanssa tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa yhden maailman arvostetuimman muotibrändin tuotteita. Missonia ihaillaan ainutlaatuisen ja kauniin designin takia. Muotitalo onnistuu aina luomaan tuotteilleen niille ominaisen kuvioinnin sekä naisellisen eleganssin” sanoo Lea Rytz Goldman, Lindexin design- ja sisäänostojohtaja.

“Yhteistyömme Lindexin kanssa antoi meille ainutlaatuisen mahdollisuuden tuoda edullista designia jokaiselle naiselle ja samalla lisätä maailmanlaajuisesti tietoa rintasyövästä. Me ihailemme Lindexin pitkää sitoutumista rintasyöpätutkimuksen tukemiseen. Missoni kokee tämän naisia koskettavan asian tärkeäksi, ja tämä on hieno mahdollisuus toimia yhdessä hyvän asian puolesta. Humanitäärinen näkökulma toi meidät mukaan tähän projektiin” sanoo Angela Missoni.

Designin ja muodin lisäksi Lindexillä ja Missonilla on yhteinen tarve antaa jotakin takaisin yhteiskunnalle. Tämä yhteistyö tarjoaa kaikille naisille mahdollisuuden osallistua hyväntekeväisyyteen, koska kampanjatuotteiden myyntihinnasta lahjoitetaan 10 % Roosa nauha -rahastoon. Tänä vuonna Lindex on tehnyt rintasyövän vastaista työtä jo 10 vuotta.

“Kymmenettä kertaa peräkkäin me ja meidän asiakkaamme annamme merkittävän tuen tärkeään rintasyöpätyöhön, ja me olemme erittäin ylpeitä siitä. Lindexillä on luonnollinen naisnäkökulma, sillä useat työntekijöistämme sekä asiakkaistamme ovat naisia. Yhteistyö Missonin kanssa yhdistää brändiemme parhaat puolet ja tällä tavalla työmme vaikutus on vielä suurempi” sanoo Lea Rytz Goldman, Lindexin design- & sisäänostojohtaja.

Katso lyhyt video yhteistyöstämme Missonin kanssa!

Lisää korkearesoluutioisia kuvia, käy Lindexin Newsroomissa.
Uutta!
Tilaa Lindexin muotiuutiset ja seuraa Lindexiä sosiaalisissa medioissa.

Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
Matkapuhelin: 0400 719 922
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 450 myymälää 14 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat: