Styled by Matthew Williamson

Värien ja kuvioiden mestari, maailmankuulu muotisuunnittelija Matthew Williamson, on valinnut Lindexin syksyn mallistosta omat suosikkinsa ja stailannut niistä upeita asukokonaisuuksia. Williamson on stailauksillaan tuonut arkiseen lookiin ylellisyyttä. Klassinen biker-takki, tekoturkisliivi ja leopardikuviot toimivat täydellisenä pohjana trendikkäälle syksylle.

“Neule on kauden ehdoton avaintuote. Rakastan kukkakuviointia talven muodissa, sillä yhdistelmä on viehättävä ja romanttinen”, sanoo Matthew Williamson.

Yksi tämän syksyn tärkeimmistä tuotteista on Williamsonin mukaan musta takki, joko klassinen bleiseri tai trendikäs biker-takki. Yhdistä musta takki kapealahkeisiin farkkuihin ja asusi toimii töissä ja illan juhlissa.

“Olen aina pitänyt rohkeista printeistä, kuten leopardi- ja eläinkuvioista. Niiden avulla asuun saadaan leikkisää asennetta”, kertoo Matthew Williamson.

“Styled by Matthew Williamson” -kampanja alkaa 9. lokakuuta kaikissa Lindex-myymälöissä ja osoitteessa lindex.com.

Katso Matthew Williamsonin suosikkituotteet ja stailaukset täältä.

Lisää korkearesoluutioisia kuvia, käy Lindexin Newsroomissa.
Uutta!
Tilaa Lindexin muotiuutiset ja seuraa Lindexiä sosiaalisissa medioissa.

Lisätietoja:

Polhem PR
Puhelin: 358 (0)9 2600 014

Jenni Mikkonen
Marketing Coordinator Lindex
Matkapuhelin: 0400 719 922
E-mail: jenni.mikkonen@lindex.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 470 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat:

Yrityksestä

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on noin 480 myymälää 18 markkinalla.Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. 'We Make Fashion Feel Good ' on Lindexin viestintäkonsepti, joka kertoo selkeästi Lindexin brändistä ja siitä, mitä se edustaa. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com