Suomen tytäryhtiön toimitusjohtaja vaihtuu

Suomen tytäryhtiön toimitusjohtaja vaihtuu Lindex Oy:n toimitusjohtaja Heikki Väänänen siirtyy toisiin tehtäviin ja lopettaa yhtiön palveluksessa. Toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa ylimenokauden ajan konsernin johtaja Hans Johansson. Organisatoorinen tarkastus tapahtuu samanaikaisesti kun seuraajakysymystä pohditaan. AB Lindex Lisätietoja saatavissa Hans Johansson, Konsernin johtaja AB Lindex puh. +358 (9) 270 62 020 puh 070-541 9463 Lindex myymäläketjulla on yli 270 myymälää pohjoismaissa Konserni myy naisten vaatteita, alusvaatteita ja lasten vaatteita.

Yrityksestä

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 490 myymälää 18 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Yli puolet Lindexin valikoimasta on valmistettu kestävää kehitystä tukevista materiaaleista, ja tavoitteena on nostaa luku 80 prosenttiin vuoteen 2020 mennessä. 'We Make Fashion Feel Good ' on Lindexin viestintäkonsepti, joka kertoo selkeästi Lindexin brändistä ja siitä, mitä se edustaa. Lindex on osa suomalaista pörssinoteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com