Juha Laurio Lindström-konsernin toimitusjohtajaksi

Tekstiilipalveluyritys Lindströmin toimitusjohtaja vaihtuu maaliskuussa 2008. Lindström-konsernin nykyinen toimitusjohtaja Jukka Roiha jää eläkkeelle toimitusjohtajan tehtävistä 14.3.2008 ja siirtyy Lindströmin hallituksen puheenjohtajaksi.

Lindström Oy:n hallitus on kutsunut konsernin uudeksi toimitusjohtajaksi DI Juha Laurion. Juha Laurio on toiminut vuoden 2006 huhtikuusta alkaen Lindströmin varatoimitusjohtajana.

”Lindström on 160-vuotias perheyhtiö ja Juha Laurio on konsernin ensimmäinen suvun ulkopuolelta tuleva toimitusjohtaja”, kertoo Jukka Roiha. ”Lindströmin kasvun painopiste on kansainvälisillä markkinoilla. Olen todella tyytyväinen, että uudella toimitusjohtajalla on nuoresta iästään huolimatta monipuolinen ja vankka kokemus kansainvälisistä johtotehtävistä ”, hän jatkaa.

”Olemme työskennelleet yhdessä jo noin puolitoista vuotta ja yhteistyö on sujunut erittäin hyvin. Uskon myös, että yhteistyömme uusissa hallituksen puheenjohtajan ja toimitusjohtajan rooleissa tulee toimimaan erinomaisesti”, lopettaa Jukka Roiha.

Lisätietoja:
Jukka Roiha