Lindström on ostanut työvaatteiden ja PR-tekstiilien suunnitteluun ja myyntiin erikoistuneen Vision Design Oy:n

Tekstiilipalveluyhtiö Lindström on ostanut Vision Design Oy:n koko osakekannan 15.9.2005 tehdyssä yrityskaupassa. Vision Designin hankinnalla Lindström vahvistaa yritystekstiilien suunnitteluosaamistaan.

- Lindström kehittää asiakkaidensa ulkoista imagoa tekstiilien ja puhtauden keinoin. Vision Designin liittyminen yritysperheeseemme vahvistaa yritys- ja PR-tekstiilien suunnittelu-, hankinta- ja myyntiosaamistamme, toteaa Lindström Oy:n toimitusjohtaja Jukka Roiha. Vision Design työllistää tällä hetkellä 17 henkilöä ja sen liikevaihto nousee neljään miljoonaan euroon vuonna 2005. Vision Design suunnittelee ja valmistaa vaatteita ja asusteita yrityksille markkinointi- ja työvaatekäyttöön. Yritys pukee muun muassa Viking Linen ja Sokos Hotelsien työntekijät sekä vastaa UPM:n, Ruukin ja Metson PR-tekstiileistä. - Suunnittelemamme ajanhenkiset ja käyttäjäystävälliset vaatteet on aina räätälöity osaksi asiakkaamme yrityskuvaa; emme tarjoa t-paitoja, vaan viestintäratkaisuja asiakkaan määrittelemän kohderyhmän tarpeisiin, kertoo Vision Design Oy:n toimitusjohtaja Petri Mannila. Lindström tuo Vision Designin ulottuville kansainvälisen yhtiön resurssit, osaamisen ja luotettavuuden. Yrityskaupan jälkeen Vision Design jatkaa toimintaansa Hernesaaren tiloissaan itsenäisenä tytäryhtiönä. Lisätietoja: Lindström Oy Toimitusjohtaja Jukka Roiha, p. 0400 410 840 Vision Design Oy Toimitusjohtaja Petri Mannila, p. 0400 411 103

Yrityksestä

Tekstiilipalveluyritys Lindström on yritysten globaali kumppani. Tarjoamme tekstiilipalveluita 20 maassa Euroopassa ja Aasiassa. Lindströmiläisiä on 2400 henkeä ja konsernin vuoden 2010 liikevaihto oli 249 miljoonaa euroa. Palveluitamme ovat: työvaatteet, hygieniapalvelut, henkilönsuojaimet, brändituotteet, matot, ravintolatekstiilit ja teollisuuspyyhkeet.