Tekstiilipalveluyhtiö Lindström vahvistaa mattobisnestään Bulgariassa

Tekstiilipalveluita Euroopassa ja Aasiassa tarjoava Lindström-konserni on ostanut mattopalveluita Bulgariassa tarjoavan Mr. Mat -yhtiön liiketoiminnan.

Lindström tarjoaa mattopalveluita 13 Euroopan maassa. Lindström-konserni perusti työvaatepalveluita tarjoavan tytäryhtiön Bulgariaan vuonna 2008. Vuonna 2010 Bulgarian tarjonta laajeni mattopalveluihin.

”Tavoitteenamme Bulgariassa on voimakas kasvu ja markkinajohtajuus. Liiketoimintakaupalla vahvistamme markkinajohtajan asemaamme Bulgarian mattomarkkinoilla”, Euroopan ja Aasian tytäryhtiöiden toiminnasta vastaava johtaja Mika Hartikainen sanoo.

Lisätietoja:
Mika Hartikainen, Senior Vice President, European and Asian subsidiaries, p. + 358 40 839 2571

Lainaukset

Mika Hartikainen