Lentomäen maailmanmestaruuskilpailut ja LIQUI MOLY

Saksalainen öljyvalmistaja sponsoroi tammikuussa Oberstdorfissa järjestettäviä kilpailuja

Joulukuu 2017 – LIQUI MOLY on mukana, kun lentomäen maailmanmestaruuskilpailut alkavat tammikuun puolessavälissä Obertstdorfissa. Lentomäen maailmanmestaruuskilpailujen sponsorointi on osa saksalainen öljy- ja lisäainevalmistajan miljoonien arvoista talviurheilun sponsorointipakettia. "Meille Oberstdorf on kuin kotikenttä", LIQUI MOLYn markkinointijohtaja Peter Baumann sanoo.

Oberstdorfin mäkihyppytorni sijaitsee alle kahden tunnin ajomatkan päässä LIQUI MOLYn Ulmissa sijaitsevasta pääkonttorista. Verrattuna muihin yrityksen sponsoroimiin tapahtumiin esimerkiksi Kanadassa tai Etelä-Koreassa se ei ole matka eikä mikään. LIQUI MOLY kutsuu myös asiakkaansa tulemaan sankoin joukoin Oberstdorfiin. Siellä yrityksen logon voi nähdä lähtönumeroissa ja siteissä, palkintopallin takana sekä urheilijoille tarkoitetun poistumistien yllä.

Oberstdorfissa järjestettävät lentomäen maailmanmestaruuskilpailut ovat osa LIQUI MOLYn miljoonien arvoiseta talviurheilun sponsorointipakettia. Öljy- ja lisäainevalmistaja ei vielä koskaan ole investoinut näin paljon rahaa talviurheiluun. "Näin voimme paitsi lisätä näkyvyyttämme yleisesti myös pysyä näkyvissä sen ajan, kun moottoriurheilukaudet ovat tauolla", Peter Baumann sanoo. "Ja talviurheilutapahtumissa saavutamme ihmisiä, joihin emme moottoriurheilussa saisi yhteyttä."

Tänä talvena sinipunainen logo on näkynyt jo Unkarissa, Suomessa, Norjassa, Itävallassa, Kiinassa, Etelä-Koreassa, Kanadassa, Alankomaissa ja Yhdysvalloissa.

Mobile:   +49 151 1620 7701
LIQUI MOLY GmbH | Jerg-Wieland-Straße 4 | 89081 Ulm | GERMANY