Loiste keskittää sähköenergian myynnin ja hankinnan yhteen yhtiöön

Loiste-konserni siirtää kaikki Loiste Energia Oy:n asiakkuudet sekä sähkön myynnin ja hankinnan Loiste Sähkönmyynti Oy:öön.

Aiemmin Loisteen sähkönmyynnin asiakkuudet ovat olleet kahden eri yhtiön alla; Loiste Energia Oy:ssä ja Loiste Sähkönmyynti Oy:ssä. Sähköenergian myynti ja hankinta siirtyy kokonaisuudessaan Loiste Sähkönmyyntiin 1.5.2018 alkaen.

Muutos ei käytännössä vaikuta Loiste-konsernin liiketoiminnan kokonaisuuteen ja asiakkaiden sähkösopimukset säilyvät ennallaan. Sisäisellä muutoksella vahvistamme asemaamme energia-alan etulinjassa ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin.

Lisätietoja toimitusjohtaja Reino Huusko, puh. 050 570 3427.