Loiste tukee lasten ja nuorten harrastustoimintaa

Loiste Taustavoimaa -apuraha on enintään 700 euron suuruinen toimintatuki, jota yhdistykset, kerhot ja muut harrastustoimintaa järjestävät tahot voivat hakea alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten toimintaan.

Taustavoimaa-apurahan hakuaika on parhaillaan käynnissä ja kestää helmikuun 2019 loppuun saakka.

– Olemme jakaneet Taustavoimaa-apurahaa vuodesta 2004 alkaen ja on jälleen yhtä ilahduttavaa antaa tämä joululahja lapsille ja nuorille. Tänä vuonna tukisumma on yhteensä 20 000 euroa, viestintäpäällikkö Johanna Sula sanoo.

– Toivomme hakemuksia, joissa apurahalle on kerrottu konkreettinen käyttötarkoitus. Tavoitteenamme on jakaa apuraha mahdollisimman monipuolisesti nuorten vapaa-ajan toimintaan – liikuntaan, kulttuuriin ja muihin harrasteisiin.

Taustavoimaa-hakemuksen voi täyttää sähköisesti loiste.fi –sivulla.  Apurahan saajat julkistetaan maaliskuussa.

Lisätietoja viestintäpäällikkö Johanna Sula, puhelin 050 530 0584, johanna.sula@loiste.fi

Tänä vuonna tukisumma on yhteensä 20 000 euroa