Otanmäen Lämmön lämpöenergian hinta laskee

Lämmöntuotannon suotuisan kustannuskehityksen myötä Otanmäen Lämpö Oy laskee lämpöenergian hintaa keskimäärin 7,7 % alkaen 1.6.2018.

Hinta alenee 7 euroa/MWh. Rivi/kerrostaloissa säästö lämmityskuluissa on noin 1050 e/vuodessa ja omakotitaloissa 126 e/vuosi.

Uudet hinnat 1.6.2018 alkaen

79,00 €/MWh Otanmäki
92,75 €/MWh Vuolijoki

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Uskomme lämpöenergian hintakehityksen pysyvän jatkossakin asiakkaidemme kannalta myönteisenä. Kaukolämpö on ollut suomalaisten taajamien lämmitysmuoto jo 1950-luvun alusta lähtien, ja tänä päivänä noin 2,7 miljoonaa suomalaista asuu kaukolämpötalossa.

Suomen nykyaikainen ja kehittyvä kaukolämpöjärjestelmä on maailman huipputasoa. Se on saanut myös kansainvälisesti mittavaa tunnustusta energiatehokkuutensa ansiosta.

Lisätietoja toimitusjohtaja Asser Möttönen, puh. 050 494 7244

Otanmäen Lämpö Oy:llä on kaukolämpöverkkoa Kajaanissa Otanmäen ja Vuolijoen alueella. Liikevaihto oli noin miljoona euroa vuonna 2017. Loiste Lämpö Oy on suurin yksittäinen Otanmäen Lämpö Oy:n omistaja. Muu osa on asiakasomistuksessa.