Cleantech Invest julkistaa optio-ohjelman TO 1A tehdyn osakeannin tulokset

Merkintäaika Cleantech Invest Oyj:n optio-ohjelman 1-2016 (TO 1A) tehdyn osakeannin perusteella päättyi 30. marraskuuta 2016.  Annissa käytettiin 664,848 TO 1A merkintäoikeutta, joka tarkoittaa että merkintäoikeuksista käytettiin 51,5%. Täten Cleantech Invest saa annista n. 4,3 miljoonaa Ruotsin kruunua, ennen merkintään liittyviä kuluja.

Annissa käytettiin yhteensä 664,848 merkintäoikeutta, joka tarkoittaa että kaupparekisteriin tullaan viemään yhteensä 332,424 uutta A-sarjan osaketta. Rekisteröinnin jälkeen Cleantech Investissä on 17,381,959 A-sarjan osaketta ja 4,569,031 K-sarjan osaketta, yhteensä 21,950,990 osaketta. Merkintähinta uusille osakkeille oli 13 SEK osakkeelta.

“Olen tyytyväinen annin tulokseen ja erityisesti siitä että olemme listautuneet First North Tukholmaan. Tämä on ollut meille menestyksellistä ja on tuonut paljon uusia yhteyksiä sekä meille että salkkuyhtiöillemme. Toivotan tervetulleeksi sekä uudet osakkeenomistajamme että kiitän luottamuksesta myös niitä jotka ovat osakkeenomistajia jo entuudestaan. Toivomme että seuraatte meitä viestintäkanavissamme, koska tämä on vasta alku yhteisellä matkallamme”, kommentoi Cleantech Investin toimitusjohtaja Alexander Lidgren.

Merkintäoikeuksiin liittyvissä kysymyksissä, ota yhteyttä:

Pareto Securities AB

Issuer Service

Phone: + 46 8 402 51 40

Email: issueservice.se@paretosec.com

Alexander Lidgren, Toimitusjohtaja, Cleantech Invest Oyj. Puh: 46 73 660 1007, alexander.lidgren@cleantechinvest.com