CLEANTECH INVEST OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSIÄ

Cleantech Invest Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 29.11.2017 Helsingissä. Kokouksessa oli edustettuina yhteensä 15 osakkeenomistajaa, 299.483 A-osaketta, 3.430.072 K-osaketta ja 68.900.923 ääntä.

Yhtiökokouksessa käsiteltiin seuraavat asiat:

Yhtiöjärjestyksen muuttaminen

Yhtiökokous päätti, että yhtiön toiminimi muutetaan Loudspring Oyj:ksi ja että yhtiöjärjestyksen 1 §:ää täten muutetaan kuulumaan seuraavasti:

”1 § Yhtiön toiminimi ja kotipaikka

Yhtiön toiminimi on Loudspring Oyj, ruotsiksi Loudspring Abp ja englanniksi Loudspring Plc.

Yhtiön kotipaikka on Helsinki.”

Yhtiökokous päätti lisäksi, että yhtiön toimiala, joka sisältyy yhtiöjärjestyksen 2 §:ään, muutetaan lukemaan seuraavasti:

”2 § Yhtiön toimiala

Yhtiön toimialana on harjoittaa resurssitehokkaaseen teknologiaan liittyvää liiketoimintaa sekä siihen liittyvien palvelujen ja sisältöjen tuottamista, hallinnointi- ja kehitystehtäviä ja konsultointia. Lisäksi yhtiö voi harjoittaa arvopapereiden omistamista, ostamista ja myymistä sekä rahoitus- ja muuta sijoitustoimintaa. Yllä mainittuja toimintoja yhtiö voi harjoittaa joko suoraan tai tytär-, osakkuus- tai omistussuhdeyhtiöitä käyttäen.”

CLEANTECH INVEST OYJ

Lassi Noponen, Hallituksen puheenjohtaja, Cleantech Invest Oyj. Puh: 358 40 501 5127, lassi.noponen@cleantechinvest.com