Cisionin lehdistöseurannan alkuperäisosumia saa pian sähköisesti

Mediaseurantayritys Cision alkaa tarjota asiakkailleen lehtileikeosumia sähköisessä muodossa. Cision tarjoaa ainoana mediaseurantayrityksenä Suomen markkinoilla sähköisen mediaseurannan ja -raportoinnin lisäksi myös alkuperäisiä lehtileikkeitä. Kesän aikana Cisionilla otetaan asteittain käyttöön jo muilla markkinoilla käytössä oleva Cision-konsepti, joka mahdollistaa painetun median osumien käsittelyn sähköisesti. Uuden digitaalisen palvelun piirissä on ensimmäisessä vaiheessa 14 valtakunnallista, maakunta- tai aluelehteä. Digitaalisesti käsiteltävä aineisto lisääntyy sitä mukaa, kun sopimusneuvottelut kustantajien kanssa etenevät. Mediaseurannan asiakkaille muutos alkaa näkyä pian: osa painetun median osumista toimitetaan paperitulosteina entisten lehtileikkeiden sijaan. − Nyt asiakas saa alkuperäisen aineiston käyttöönsä painetusta mediasta entistä nopeammin, toteaa Cision Finlandin tuotantojohtaja Tero Lehtinen. Pdf-osumia verkkopalveluun Nopeuden lisäksi uudistus antaa mahdollisuuden toimittaa alkuperäistä aineistoa asiakkaille pdf-muodossa sähköiseen jakelukanavaan. − Asiakkaat, jotka eri syistä haluavat edelleen myös alkuperäiset lehdistöosumat nähtäväkseen, saavat jatkossa niitä pdf-muodossa omaan CisionPoint-käyttöliittymäänsä sähköisen raportoinnin ja analyysin rinnalle. Palvelu perustuu testattuun teknologiaan ja kustantajien kanssa tehtyihin sopimuksiin, jotka yhdessä mahdollistavat osumien välittämisen sähköisesti asiakkaille. Cision on ainoa mediaseurantayritys Suomessa, joka seuloo ja raportoi asiakkailleen alkuperäisen osuma-aineiston kattavasti myös painetusta lehdistöstä. Lisätiedot ja yhteydenotot: Tero Lehtinen , Director, Monitor, Oy Cision Finland Ab Puh. 020 786 0352, Kännykkä 050 384 8308 Sähköposti tero.lehtinen@cision.com