CisionPoint ehdolla yhdeksi parhaista markkinointiviestinnän ohjelmistoista

Cisionin viestinnän ammattilaisille kehitetty CisionPoint on valittu CODiE Awards -ohjelmistokilpailun finalistiksi Best Marketing/PR Solution -luokassa. Digitaaliseen sisältöön ja ohjelmistoihin keskittyvän kilpailun järjestäjä Software and Information Industry Association (SIIA) valitsee voittajaksi "parhaan ratkaisun asiakaskommunikaation, myynnin edistämisen tai viestinnän hallintaan". SIIA:n mukaan Best Marketing/PR Solution -luokassa kilpailevat markkinoinnin hallinnan, kampanjoiden ohjauksen, mediasuhteiden hoidon, multimediaratkaisujen sekä Web 2.0 -pohjaisten markkinointiratkaisujen alustat ja työkalut.

– CisionPoint on saanut jo vahvan jalansijan myös Suomen markkinoilla. Olemme erityisen tyytyväisiä siitä, että voimme tarjota globaalin ohjelmiston paikallisella kielellä ja paikalliseen asiakastarpeeseen hiottuna. CisionPointin nimeäminen finalistiksi on vahva osoitus siitä, että olemme onnistuneet ohjelmiston jatkuvassa kehitystyössä yhdessä asiakkaidemme kanssa, iloitsee Cision Finlandin toimitusjohtaja Päivi Klinga.

CisionPointin käyttäjät voivat suunnitella kampanjoita, jaella ja julkaista tiedotteita, seurata toimituksellista ja sosiaalista mediaa sekä analysoida kampanjan tuloksia sekä julkisuuskuvan kehittymistä yhdellä alustalla. Ohjelmisto tuli markkinoille vuonna 2007 ja sen ensimmäinen suomenkielinen versio julkaistiin vuoden 2011 alussa. Suomessa CisionPointtia käyttävät erikokoiset yritykset ja julkisen sektorin organisaatiot sekä järjestöt ja viestintä- ja markkinointitoimistot.

CODiE -palkinnot jaetaan nyt 26. kerran. CisionPoint on aiemmin voittanut CODiE-palkinnon Parhaana verkkouutispalveluna ja ollut useasti ehdokkaana Digitaalinen sisältö ja ohjelmistot -luokassa. Software and Information Industry Association (SIIA) julkistaa lopulliset voittajat 25. toukokuuta 2011.

Tietoa CisionPointista

Yhdysvalloissa lokakuussa 2007 markkinoille tuodusta kansainvälisestä CisionPointista tuli nopeimmin kasvava viestinnän ammattilaisten verkkosovellus. Se saavutti yli 5 000 asiakasta ensimmäisen kahden vuoden aikana. Tällä hetkellä Cision tarjoaa CisionPoint-verkkosovellusta maailmanlaajuisesti asiakkailleen, joihin kuuluu yritysasiakkaitten lisäksi kansainvälisiä viestintätoimistoja, voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, yliopistoja ja yhdistyksiä.

Päivi Klinga
Toimitusjohtaja, Oy Cision Finland Ab
Sähköposti: paivi.klinga@cision.com.
Puh. 050 572 2777

Cisionin yritysviestintään ja PR-ammattilaisille kehittämä CisionPoint-ohjelmisto ja asiantuntijapalvelut tehostavat liiketoiminnan päätöksentekoa ja parantavat viestinnän tuloksia. Yhtiön paikallisten asiantuntijoiden globaali verkosto tuottaa oleellista tietoa mediasta, kohdistettua tiedonjakelua, mediaseurantaa ja tarkkoja media-analyysejä. Cision toimii Euroopassa, Pohjois-Amerikassa sekä Aasiassa ja sen yhteistyökumppaniverkosto ulottuu yli 125 maahan. Cision AB on noteerattu Pohjoismaisessa pörssissä ja sen liikevaihto vuonna 2010 oli 1,1 miljardia Ruotsin kruunua.