CisionPoint sai parhaana verkkouutispalveluna 2009 CODiE-palkinnon

Medianäkyvyyden kansainvälinen asiantuntija Cision joka tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille mediakontaktitietoa, tiedonjakelu-, mediaseuranta- ja -analyysipalveluita. Yhtiön kansainvälinen CisionPoint-verkkopalvelu on valittu parhaaksi verkkouutispalveluksi 2009 CODiE Awards –gaalassa − heti ensimmäisenä vuonna, kun se oli ehdokkaana. Suomeen voitokas verkkopalvelu rantautuu vuoden 2010 alussa, mutta kansainvälisiä käyttäjiä sillä on nyt jo yli 5000.

CODiE-palkinto myönnetään erinomaisesta suorituksesta ja näkemyksestä ohjelmisto-, digitaalisen informaation ja oppimisteknologian aloilla. Vuonna 1986 perustettu, Software and Information Industry Associationin (SIIA) sponsoroima tunnustus tuli Cisionille ensimmäisenä vuonna, kun ohjelmisto oli mahdollista asettaa ehdokkaaksi. CisionPoint pääsi ehdokkaaksi yhteensä kolmessa luokassa, mikä on enimmäismäärä yhdelle tuotteelle. CODiE-palkinto parhaana verkkouutispalveluna tuli luokassa, jossa kanssakilpailijoina olivat National Geographic ja Vocus Inc. Voittajat valittiin porrastetulla äänestyksellä, joka muodostui finaaliehdokkaat nimenneestä tuomareiden asiantuntijaraadista, verkossa äänestäneistä SIIA:n jäsenistä ja palkintoseremonian näyttelyn osallistujista. - Tuhannet organisaatiot luottavat medianäkyvyytensä seurannassa Cisioniin. Missä ja miten yritys näkyykään – printtimediassa, tv:ssä tai radiossa, internetissä tai sosiaalisessa mediassa – CisionPoint antaa välineet ymmärtää, mitä yrityksestä ja tietystä alasta puhutaan ympäri maailmaa. Olemme iloisia ja ylpeitä siitä, että tuomarit ja äänestäjät valitsivat CisionPointin parhaaksi sovelluksesi, sanoi Brett Safron, Cisionin maailmanlaajuisesta tuotehallinnasta vastaava johtaja. Tämä CisionPointin kansainvälinen versio otettiin käyttöön lokakuussa 2007 ja se kilpaili tänä vuonna CODiE-palkinnosta ensimmäistä kertaa. Parhaan verkkouutispalvelun lisäksi se nimettiin ehdokkaaksi kahdessa muussa luokassa (Best on-demand-platform ja Best Vertical Market Business Content Solution). SIIA:n mukaan 2009 CODiE -palkinnon saajaksi tuli yli 850 ehdotusta yli 600 yritykseltä. - Kolme CODiE -palkintoehdokkuutta on merkittävä ja harvinainen saavutus etenkin uudelle tuotteelle. Se osoittaa, että CisionPoint on ainutlaatuinen yhdistelmä edistynyttä teknologiaa, luokkansa parasta seurantapalvelua ja tietosisältöä, sanoi Hans Gieskes, Cisionin pääjohtaja. CisionPoint on noussut nopeimmin kasvavaksi mediaseurantaan käytettävistä verkkopalveluista. CisionPoint-portaali on kerännyt yli 5000 kirjautunutta asiakasta markkinoille tulonsa jälkeen. Sitä käyttävät organisaatiot ovat hyvin erilaisia ja –kokoisia: maailman suurimpia yhtiöitä, kansainvälisiä viestintätoimistoja, järjestöjä, yliopistoja sekä keskisuuria ja pienyrityksiä. Suomeen uusi sovellus lanseerataan ensi vuoden alussa. Lisätietoja CisionPointista englanniksi: http://us.cision.com/cisionpoint/index.asp