Menevätkö viestinnän ohjekirjat uusiksi digitaalisen viestinnän aikakaudella?

Maailmanlaajuinen medianäkyvyyden ja mediatiedon asiantuntijayritys Cision tuo Markkiointiviestinnän viikkoon puhujaksi Euroopan pääjohtajansa Peter Granatin alustamaan aiheesta, joka varmasti kiinnostaa viestinnän ammattilaisia: Rewriting the Communications Rulebook – Overhauling PR and Marketing Communications for a Digital Age.

Puheenvuorossaan Granat käsittelee sitä miten muuttuvat mediakulutusmallit ovat edesauttaneet kehitystä, jossa organisaatioiden sisäinen ja ulkoinen viestintä siirtyy digitaalisiin kanaviin. Kuinka pitkälle perinteinen viestintämalli venyy näissä uusissa kanavissa ja miten sitä voi mukauttaa digitaaliseen ympäristöön? Monet perinteisistä viestintäkanavista ovat menettämässä merkitystään tai jopa kuolevat, samalla kun uusien kanavien arvo ei ole täysin vielä määritelty. Sosiaalisen median strategiaa luotaessa pitäisi perinteisen viestinnän tapaan kysyä, ketkä ovat ne kohderyhmät ja yksilöt, joita halutaan tavoitella ja ottaa mukaan keskusteluun. Digitaalinen viestintä sumentaa sisäisen ja ulkoisen viestinnän ja eri liiketoiminta-alueiden eroja. Kehitystä johtaa mitä suurimmassa määrin yrityksen oma henkilöstö. Mitä pelisääntöjä tarvitaan heille, jotka osallistuvat yritysviestintään yhteisömediassa tuottaen organisaatiota koskettavaa sisältöä? Tervetuloa kuuntelemaan Cisionin avauspuheenvuoroa keskiviikkona 28.10. klo 9.00 – 9.50 Wanhaan Sataman F-saliin! Puhuja: CEO, Peter Granat, Cision Europe Aihe: Rewriting the Communications Rulebook – Overhauling PR and Marketing Communications for a Digital Age. Lisätiedot: Oy Cision Finland Ab, Sanna Kurkela puh. 050 595 4686 sähköposti sanna.kurkela@cision.com