Alfa Laval ostaa italialaisen elintarvikeprosessiosaajan

Lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan maailmanlaajuinen markkinajohtaja Alfa Laval ostaa italialaisen Astepon. Astepon toimialaan kuuluvat elintarvikkeiden lämpöprosessointi, aseptiset tuotantolinjat, bag-in-box-hanapakkaustekniikka ja lämmönvaihtimet.

“Astepon osto toteuttaa Alfa Lavalin strategiaa, jonka mukaan vahvistamme asemia elintarviketeollisuudessa”, Alfa Lavalin konsernijohtaja Lars Renström sanoo. Astepo on perustettu vuonna 1986 ja sijaitsee Italian Parmassa. Sen liikevaihto vuonna 2009 oli 8 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 25.

Yrityksestä

Mailand Communications Oy on brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä ja organisaatioita saavuttamaan haluamansa position markkinoilla. Tarjoamme viestinnän strategista konsultointia sekä viestinnän palveluita monipuolisesti. Asiakkaamme ovat asiantuntijayrityksiä ja -organisaatioita eri teollisuus-, teknologia- ja palvelualoilta. Mailand kuuluu Markkinointiviestinnän Toimistojen Liittoon (MTL) sekä Saksalais-suomalaiseen kauppakamariin (DFHK).