Alfa Laval toimittaa historiansa suurimman lämmönvaihtimen

Lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan johtava ratkaisutoimittaja Alfa Laval toimittaa intialaiseen öljynjalostamoon suurimman koskaan rakentamansa Alfa Laval Packinox -levylämmönvaihtimen. Tilauksen arvo on noin 10 miljoonaa euroa ja toimitusaika on vuonna 2011.

“Kahteen kolmasosaan viimeisen puolen vuoden aikana saamistamme suurista tilauksista on sisältynyt Packinox-lämmönvaihtimia. Tuotteen suosio kertoo sen suorituskyvystä ja energiatehokkuudesta”, Alfa Lavalin konsernijohtaja Lars Renström sanoo. Nyt toimitettavan Packinox -levylämmönvaihtimen korkeus on 25 metriä ja se painaa 450 tonnia. Sitä käytetään intialaisessa öljynjalostamossa tuotantoprosessissa, jossa valmistetaan bensiiniä.

Yrityksestä

Mailand Communications Oy on brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä ja organisaatioita saavuttamaan haluamansa position markkinoilla. Tarjoamme viestinnän strategista konsultointia sekä viestinnän palveluita monipuolisesti. Asiakkaamme ovat asiantuntijayrityksiä ja -organisaatioita eri teollisuus-, teknologia- ja palvelualoilta. Mailand kuuluu Markkinointiviestinnän Toimistojen Liittoon (MTL) sekä Saksalais-suomalaiseen kauppakamariin (DFHK).