Alfa Lavalille yli 9 miljoonan euron tilaus Saudi-Arabian öljyteollisuudelta

Lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan johtava ratkaisutoimittaja Alfa Laval toimittaa saudiarabialaiseen öljynjalostamoon Alfa Laval Packinox -levylämmönvaihtimet. Tilauksen arvo on noin 9,4 miljoonaa euroa ja toimitusaika on vuonna 2011.

Alfa Lavalin levylämmönvaihtimia käytetään jalostamossa ksyleenien valmistusprosessissa. Ksyleenejä käytetään esimerkiksi synteettisten kangaskuitujen kuten nylonin valmistuksessa. ”Tämä kauppa todistaa, että Alfa Laval Packinox -levylämmönvaihtimet ovat energiatehokas ratkaisu öljynjalostusteollisuudelle”, Alfa Lavalin konsernijohtaja Lars Renström sanoo. Alfa Laval Packinox -levylämmönvaihdin on suuresta koostaan huolimatta kompakti ratkaisu: yhdellä Packinox-levylämmönvaihtimella voidaan korvata jopa neljä perinteistä putkilämmönvaihdinta ja siten säästää vastaava määrää tilaa jalostamorakennuksessa.

Yrityksestä

Mailand Communications Oy on brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä ja organisaatioita saavuttamaan haluamansa position markkinoilla. Tarjoamme viestinnän strategista konsultointia sekä viestinnän palveluita monipuolisesti. Asiakkaamme ovat asiantuntijayrityksiä ja -organisaatioita eri teollisuus-, teknologia- ja palvelualoilta. Mailand kuuluu Markkinointiviestinnän Toimistojen Liittoon (MTL) sekä Saksalais-suomalaiseen kauppakamariin (DFHK).