Santa Monica Networks ja Finnet-liitto vahvistavat kumppanuuttaan

Suomalainen tietoliikenneryhmä Finnet-liitto ry ja vaativiin tietoverkkoratkaisuihin keskittynyt Santa Monica Networks Oy ovat solmineet jatkosopimuksen tietoliikenne- ja tietoturvatuotteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittamisesta Finnet-yhtiöille. Sopimus koskee Finnet-liiton jäsenyritysten omia verkkoja sekä Finnet-yhtiöiden toimittamia verkkoratkaisuja.

Santa Monica Networksin ja Finnetin yhteistyö alkoi vuonna 2006. Yhteistyösopimuksen tavoitteena on tarjota maailman johtavien tietoverkkovalmistajien ratkaisut Finnet-yhtiöiden asiakkaille. Sopimus käsittää kaikki Santa Monica Networksin edustamat tuotteet, joista Cisco ja Juniper Networks ovat merkittävimmät. ”Palvelumme ovat nyt entistä paremmin loppuasiakkaiden saatavilla maakunnassa. Meille yhteistyö merkitsee paljon, sillä ilman paikallista kumppania emme pääsisi yhtä lähelle loppumarkkinoita, Santa Monica Networksin toimitusjohtaja Kai Vuokko sanoo. Vuokon mukaan Finnet-yhtiöt tarjoaa asiakkailleen paikallisen läsnäolon lisäksi tietoverkkojen teknisen osaamisen. Nopeasti kehittyneen verkkoteknologian optimaalinen hyödyntäminen edellyttää osaavaa kumppania, joka tuntee loppuasiakkaan tarpeet. ”Kumppanuus Santa Monica Networksin kanssa monipuolistaa Finnet-yhtiöiden tietoturvallisten verkkoratkaisuiden tarjontaa”, kehityspäällikkö Satu Sainomaa Finnet-liitosta toteaa.

Yrityksestä

Mailand Communications Oy on brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä ja organisaatioita saavuttamaan haluamansa position markkinoilla. Tarjoamme viestinnän strategista konsultointia sekä viestinnän palveluita monipuolisesti. Asiakkaamme ovat asiantuntijayrityksiä ja -organisaatioita eri teollisuus-, teknologia- ja palvelualoilta. Mailand kuuluu Markkinointiviestinnän Toimistojen Liittoon (MTL) sekä Saksalais-suomalaiseen kauppakamariin (DFHK).