Valtakunnallinen Triumph Inspiration Award 2010 -finaali: Suomen johtavat nuoret alusvaatesuunnittelijat kilpailevat

Hyvä toimitus, tervetuloa seuraamaan ja tekemään haastatteluja asiakkaamme Triumphin järjestämään valtakunnalliseen Triumph Inspiration Award 2010 -finaaliin Helsinkiin 29. huhtikuuta 2010.

Finaali on osa Triumphin järjestämää, vuosittaista kansainvälistä kilpailutapahtumaa, jossa johtavat nuoret suunnittelijat 29 maasta mittelevät maailmaan parhaasta nuoren alusvaatekokonaisuuden suunnittelijan palkinnosta Lontoossa syyskuussa 2010. Nyt tulossa olevassa valtakunnallisessa finaalissa seulotaan Suomen 10 lahjakkaimmasta nuoresta suunnittelijasta se, joka lähtee mittelemään tähän kansainväliseen grand final -loppukilpailuun Lontoon muotiviikoille. Voittajan mallisto pääsee suoraan Triumphin tuotantoon. Grand final on maailman suurin nuorten suunnittelijoiden vaatetusdesignin kilpailu maailmassa. Valtakunnallisen finaalin tuomaristossa istuu maamme johtavia muotiasiantuntijoita ja huippumalleja. Tuomarien ja isäntien nimet vahvistamme teille myöhemmin. Tapahtuman aika, paikka ja ohjelma: Valtakunnallinen Triumph Inspiration Award 2010 -finaali 29. huhtikuuta 2010 klo 14−18 Sokoksen tavaratalo, Helsinki. klo 14 Ammattimallit esittelevät finaalimallistoja näyteikkunassa. klo 16 Lehdistö paikalle, haastattelumahdollisuus. klo 16.30 Kilpailu ja show alkaa Sokoksen aulassa klo 17.15 Haastattelumahdollisuus jatkuu. Tutustuminen kesän alusvaatetrendeihin Triumphin osastolla tavaratalossa Samppanjatarjoilu noin klo 18 Tapahtuma ohi. Liitteenä lähetämme kuvasatoa viime vuoden 2009 grand finalista Italiasta. Triumphin puolesta ystävällisin terveisin, Taru Nikulainen Mailand Communications Oy