AdProfit – tuloksellista mainontaa 2004-2005 -julkaisu ilmestyi: NÄIN SYNTYIVÄT MENESTYSKAMPANJAT

Mainostajien Liitto on julkaissut AdProfit – tuloksellista mainontaa 2004-2005 -kirjan. Kyseessä on jo neljäs AdProfit -kilpailussa menestyneitä mainoskampanjoita esittelevä julkaisu. Menestyneet 22 kampanjaa käsitellään havainnollisesti ja systemaattisesti: tavoitteet, kohderyhmät, strategia, budjetti, mediasuunnitelma, toimenpiteet ja lopuksi saavutetut tulokset. Kaikista kampanjoista esitellään keskeiset kampanjamateriaalit, kerrotaan perusteellisen arviointiprosessin tulokset sekä ylituomariston arviot. Kirjaa voi tilata Mainostajien Liitosta hintaan 44 €, Mainostajien Liiton jäsenyritykset ja oppilaitokset 35 € (+ alv 8%). Lisätiedot: Mainostajien Liitto, kehityspäällikkö Janne Häivälä, p. (09) 6860 8414, janne.haivala@mainostajat.fi www.adprofit.fi ja www.mainostajat.fi