AdProfit 2004 -kilpailun voittajien valinta käynnissä

AdProfit 2004 -kilpailun voittajien valinta käynnissä AdProfit 2004 - tuloksellisempaa mainontaa -kilpailun esituomaristot arvioivat parhaillaan osallistuneiden kampanjoiden toimivuutta kampanjaselosteiden pohjalta. Jatkoon päässeiden shortlista julkistetaan Mainostajien Liiton seminaarissa 25.11.2004. AdProfit 2004 -kilpailuun osallistui 36 kampanjaa. Uutuustuote-sarjaan ilmoittautui 15 ja jo markkinoilla olevien tuotteiden sarjaan 21 työtä. Tuloksellisuus kunniaan AdProfit on vakiinnuttanut asemansa mainoskilpailujen joukossa. AdProfit -kilpailussa voittajiksi valitaan kampanjat, joissa asetetut tavoitteet on saavutettu parhaiten. Arvioinneissa pääpaino on kampanjoiden tuloksellisuudessa. Tätä mitataan mm. markkinatutkimusyrityksen tekemillä kuluttajatutkimuksilla. AdProfit on taloudellisesti merkittävin suomalainen mainosalan palkinto: kummankin sarjan voittaja saa 16 820 euroa. Menestyneet kampanjat esitellään joka toinen vuosi ilmestyvässä AdProfit-kirjassa. Ylituomariston valitsemat voittajakampanjat palkitaan AdProfit-juhlassa 13.1.2005 Wanhassa Satamassa Helsingissä. Samassa tilaisuudessa esitellään myös uusi AdProfit - tuloksellisempaa mainontaa -kirja. Viime vuoden AdProfit-voittajat olivatKurko - Long Drink of Finland - lanseeraus, Oy Sinebrychoff Ab/Taivas Hel Oy ja "Olisihan se pitänyt arvata", Pierre Cavallo Oy/Dynamo Oy. AdProfit - tuloksellisempaa mainontaa -kilpailun järjestävät yhteistyössä Aikakauslehtien Liitto, Mainostajien Liitto, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL, Sanomalehtien Liitto, Suomen Kaupallisten Televisioiden Liitto, Suomen Radioiden Liitto, Suomen Suoramarkkinointiliitto sekä Suomen Ulkomainosliitto. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski, Mainostajien Liitto, p. (09) 6860 8417 ritva.hanski-pitkakoski@mainostajat.fi www.adprofit.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/19/20041019BIT00040/wkr0001.pdf