Mainontapäivässä 2.9. pääesiintyjänä Björn Wahlroos

Mainostajien Liiton Mainontapäivä pidetään 2.9.2008 Helsingin Messukeskuksessa. Sammon konsernijohtaja Björn Wahlroos avaa päivän esityksellään Markkinatalous ja yritysten yhteiskuntavastuu. Helsingin Kauppakorkeakoulun professori Liisa Välikangas kehottaa: ”Innovoi pomosi”. Nettimarkkinointiin pureudutaan kolmesta eri näkökulmasta. Käsittelyssä ovat verkkoliiketoiminnan kansainvälistäminen, verkkokaupan kiihdyttäminen suosittelulla ja verkkoyhteisöjen käyttö markkinoinnissa. Googlen Euroopan johtaja Philipp Schindler puhuu aiheesta Consumer Driven Change. Arto Tuomisen vetämässä paneelikeskustelussa pohditaan toimitusjohtajan ja markkinoinnin suhdetta. Mukana ovat toimitusjohtajat George Berner, Berner Osakeyhtiö, Arto Hiltunen, SOK ja Riitta Tiuraniemi, DNA Finland Oy. Mainostoimisto SEK & Greyn toimitusjohtajan Marco Mäkisen esitys käsittelee kuluttajalähtöisiä innovaatioita tuotteissa ja mainonnassa.
Mainontapäivään odotetaan jälleen 600 osallistujaa.

Lisätiedot:

Mainostajien Liitto, toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski, puh. (09) 6860 8417, 040 508 0607
ritva.hanski-pitkakoski@mainostajat.fi

Mainostajien Liitto, koulutuspäällikkö Anneli Seitsonen-Ceder, puh. (09) 6860 8415,
040 535 3949, anneli.seitsonen-ceder@mainostajat.fi

www.mainontapaiva.com