Mainosalan kattavin hakupalvelu uudistui

Mainostajan Hakemisto® 2007 on mainosalan kattavin hakupalvelu, joka on ilmestynyt painettuna hakemistona jo yli 40 vuoden ajan ja palvellut käyttäjiä verkossakin jo kymmenen vuotta. Tänä vuonna Mainostajan Hakemiston verkkopalvelu on uudistettu täysin. Myös mainonnan historiaa kunnioittava hakuteos on entistäkin selkeämpi ja helpompi käyttää. Hakupalvelussa on tällä hetkellä yli 700 alan palveluyritystä – mm. mainos-, viestintä- ja mediatoimistoja, kirjapainoja, av-tuottajia – ja 3400 henkilöä.

Tällä viikolla lanseerattava täysin uudistunut Mainostajan Hakemiston verkkopalvelu on osoitteessa www.mainostajanhakemisto.fi. Se tarjoaa tietoa mm. toimistojen asiakassuhteista ja hinnoista sekä aiempaa monipuolisemmat työkalut tiedon hakuun ja selaamiseen. Verkkopalvelun uusia ominaisuuksia ovat mm.

- verkkomatrikkeli, jossa alan ammattilaiset esittelevät esimerkiksi työhistoriaansa ja erityisosaamistaan
- nopea haku eri kategorioista: yritykset, henkilöt, asiakkaat ja työnäytteet sekä vapaa sanahaku
- työnäytteiden uudenlainen esittely
- yritysten vertailutoiminto: vertaa esimerkiksi mainostoimistojen asiakastietoja tai tuntihintoja, joita ei muualta juurikaan löydy
- dynaaminen etusivu, joka esittelee palvelun katsotuimmat työnäytteet, henkilöt ja yritykset

Palvelun käyttäjäystävällisyyteen on panostettu paljon: mm. kirjautuminen, omien tietojen ja käyttäjätunnusten hallinnointi, viimeksi katsottujen tietojen listaus ja työnäytteiden helppo lisääminen.

Lisätiedot sekä palvelun tarkemman esittelyn ja käyttäjätunnusten tilaukset:

Kehityspäällikkö Janne Häivälä, Mainostajien Liitto, p. (09) 6860 8414, 040 5353960, janne.haivala@mainostajat.fi