MAN-sopimushuoltoverkosto laajenee Pirkanmaalla

• VV-Auto Group Oy (K Auto Oy 1.6.2018 alkaen) on solminut MAN-sopimushuoltosopimuksen KR Trucks Oy:n kanssa.

VV-Auto Group Oy (K Auto Oy 1.6.2018 alkaen) ja KR Trucks Oy ovat solmineet MAN-sopimushuoltosopimuksen MAN-merkkihuoltoliiketoiminnan käynnistämiseksi Lempäälässä.

Luonnollinen askel MANin verkostokehitysstrategiassa

Solmittu sopimus jatkaa MANin verkostokehitysstrategian viitoittamalla tiellä, jonka mukaisesti jälkimarkkinointipalveluja kehitetään siten, että ne tukevat sekä olemassa olevan autokannan ylläpitoa että uusien autojen myyntiä.

”Pirkanmaa on merkittävä markkina-alue MAN:lle sekä logistisesti tärkeä koko K-ryhmälle. Emme ole olleet riittävän aktiivisesti asiakkaidemme saatavilla mutta nyt kaksi sopimushuoltopistettä Tampereen talousalueella mahdollistaa erinomaisen huoltopalveluiden saatavuuden. Nyt solmitun KR Trucks -sopimushuoltosopimuksen lisäksi myös MAN-sopimushuoltoedustus Raskoneella jatkuu normaalisti”, kertoo Olli Ronkainen, MAN-liiketoiminnan johtaja.

”MAN-ajoneuvomallisto palvelee asiakkaita laajalla skaalallaan, ja omalta osaltamme takaamme asiakkaillemme huoltopalveluiden saatavuuden. Maahantuojana VV-Auto on panostanut MAN-jälkimarkkinointipalveluihin, minkä turvin pystymme vastaamaan tehokkaasti asiakkaiden tarpeisiin. Yhteistyö VV-Auton kanssa on luonnollinen askel liiketoimintamme kehityksessä”, toteaa Kalle Pärssinen, KR Trucks Oy:n toimitusjohtaja.

MAN tarjoaa kattavan kokonaisuuden kuljetusalan tarpeisiin

MAN on todellinen ”Full range” -kuljetuskalustotoimittaja tarjoten vaihtoehdon lähes kaikkiin ajotehtäviin niin tavara- kuin henkilöliikenteessäkin. Malliston viimeisin tulokas, TGE, on täysin uusi, huippumoderni hyötyauto pakettiautojen ja kevyiden kuorma-autojen luokkaan. Keskiraskaissa ja raskaissa kuorma-autoissa MAN tarjoaa erittäin monipuolisen valikoiman moderneja moottori-, voimansiirto- ja alustaratkaisuja soveltuen ajotehtäviin niin maantiellä, metsässä kuin sorakuopalla. MAN- ja NEOPLAN-linja-automallisto palvelee puolestaan luotettavasti ja turvallisesti henkilöliikennettä niin kaupunkilinjoilla kuin tilausliikenteessäkin.

KR Trucksin MAN-sopimushuolto palvelee asiakkaita koko laajan malliston osalta, pakettiautomallisto mukaan lukien Lempäälässä Kannistontie 141:ssä, vain kivenheiton päässä VT3:lta.

Lisätietoja:
Olli Ronkainen, VV-Auto Group Oy, MAN-liiketoiminnan johtaja, olli.ronkainen@manfinland.fi, puh. 040 549 8969
Kalle Pärssinen, KR Trucks Oy, toimitusjohtaja, kalle@krtrucks.fi, puh. 044 758 3354