FRAMERY Q – JOKAISELLE OMA TOIMISTOKUPLA

Suomalainen Framery jatkaa maailman- ja toimistojenvalloitustaan uudella Q-sarjalla. Framery Q on oma ”kupla” keskellä monitilatoimistoa - paikka, jossa voi olla itsekseen rauhassa, puhella hiljaisuudessa kollegan kanssa tai ottaa häiriöttämän yhteyden jonnekin muualle. Mölyt pysyvät Framery Q:n sisä- ja ulkopuolella.

Nykyään työssä pistetään ohikulkiessa pystyyn extempore-palaveri tai tarvitaan omaa rauhaa keskittyneeseen työhön. Parhaimmillaan hyvin suunniteltu työympäristö tukee nimenomaan erilaisten työtehtävien tekemistä juuri tilanteeseen sopivien tilojen avulla. Kun tarvitaan rauhalista soppea, se on löydyttävä.

”Ajatustenvaihto on luonteva osa nykyistä työtä, ja täysin äänieristetyt työtilat helpottavat ratkaisevasti nopeiden neuvotteluiden järjestämistä. Framery Q on markkinoiden hiljaisin työskentelytila, joten sillä on luonnollinen paikka myös Martelan suunnittelemissa työympäristöissä”, toteaa Martelan markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja Minna Andersson. Martela on myynyt Framery-ratkaisuja jo vuosia.

Framery Q on nopea asentaa ja myös tarvittaessa purkaa ja sijoittaa uudelleen.
Sisustusvaihtoehtoja on lukuisia ja esimerkiksi akselinsa ympäri pyörivä pöytä kääntyy sekunnissa neuvottelutilan kahvitasosta kahden hengen tietokonepöydäksi.

”Riippuen sisustusvalinnoista Framery Q taipuu niin työpisteeksi seisoma- tai istumatyöhön kuin neljän hengen tauko- ja neuvottelutilaksikin. Kopeista löytyy mukavuuden kannalta kaikki tarpeellinen virtapistokkeista usb-liittimiin ja vaatekoukkuun”, Frameryn Product Designer Pekka Toivola taustoittaa.

Integroitu ilmastointi ja valaistus takaavat, että omassa kuplassa viihtyy vaikka koko työpäivän.

”Liiketunnistin sytyttää valon ja käynnistää ilmastoinnin, joten hiilidioksiditaso tai lämpötila eivät nouse epämiellyttävälle tasolle”, sanoo Toivola.

Frameryn puhelinkopit ovat jo aiemmin saavuttaneet suuren suosion ympäri maailmaa. Muun muassa televisioyhtiö CNN, uutisyhteisöpalvelut Twitter ja Facebook sekä liikepankki Morgan Stanley käyttävät niitä tiloissaan.

Lisätiedot: Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja, Martela Oyj, 040 087 8101, minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin käyttäjälähtöisiä työympäristöjä tuottaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Martelan palveluille ja valituille tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetuista tuotteista ja Suomessa työllistävästä toiminnasta. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa. Liikevaihto oli vuoden 2015 lopussa 132,8 miljoonaa euroa ja vuoden 2015 keskimääräinen henkilömäärä 622.