FRANKIE & SOLA – UUDEN AJAN AIRUEET

Viihtyisät ja yrityksen brändiä tukevat toimitilat ovat nykypäivänä kuin käyntikortti asiakkaille ja työntekijöille. Inspiroiva tila viestii yrityksen arvoista ja visiosta usein tehokkaammin kuin mikään muu.
Näitä lähtökohtia ajatellen Antti Kotilaisen suunnittelema Sola ja Iiro Viljasen Frankie ovat todellisia uuden ajan airuita. Ne ovat itseoikeutettuja symboleja uudenlaiselle toimistomiljöölle, joka yhdistää ennakkoluulottomasti kodinomaisuuden työhön.

Pöytä, jonka tulet tuntemaan

Uskomme, että jokainen tulee rakastumaan Frankieen. Iiro Viljasen suunnittelma pöytä löysi heti synnyttyään tiensä ainakin valmistajiensa sydämiin. Joillekin ainoa oikea Frankie on puhtaanvalkoinen, A-jalkainen versio, toinen taas innostuu eniten jopa seitsemän metriä pitkästä Frankiestä. Ehkä ihastusta herättääkin juuri se, että Frankiesta on niin monta erilaista variaatiota.

Tutustu Frankien moniin kasvoihin:

Frankie, jonka kanssa pistetään asiat järjestykseen.
Frankie, joka kutsuu istumaan alas ja juttelemaan.
Frankie, joka houkuttelee juomaan kupin kahvia.
Frankie, jonka seurassa voisi viihtyä pidempäänkin.
Frankie, joka sähköistää koko seurueen.

Sola on kuin mielentila

Solassa istuskellen voi juoda aamukahvia jakkupuvussa tai iltateetä yöpaidassa, tavata ystäviä, syödä lounasta tai sopia työasioista. Se sopii yhtä täydellisesti niin monitilatoimistoon kuin kotiinkin. Mihin ikinä Solan asettaakaan, sen pehmeän orgaaninen muotokieli tuo tilaan kuin tilaan valoa ja lempeyttä.
Sola-yleistuolista on lähes loputon määrä herkullisia variaatioita. Voit valita esimerkiksi tuolin korkeuden, verhoilun, puiset jalat, metallisen lenkkijalan, käsinojat tai rullat.

Sola on sympaattinen useilla eri tavoilla:

Sola-tuoli lenkkijalustalla
Keskikorkea Sola-baarijakkara pinottava
Korkea Sola-baarijakkara pinottava
Keskikorkea Sola-baarijakkara pinoutumaton
Korkea Sola-baarijakkara pinoutumaton
Sola-tuoli rullilla
Sola-tuoli puisella nelipistejalustalla
Sola-baarijakkara puisella jalustalla
Sola-tuoli rullilla ja korkeussäädöllä

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101  /  sähköposti: minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo lähes seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa.