Koop - suojaisa, valovoimainen uutuustuoli

Odotettu uutuus Koop on nyt Martelan mallistossa. Muotoilija Karim Rashid halusi suunnitella kohdunomaisen tuolin, jolla monitilatoimistoihin ja aulatiloihin saadaan lisää keskittymis- ja rauhoittumismahdollisuuksia. Muhkea Koop muodostaa suojaisan ja puoleensavetävän tyylikkään istuinsyvennyksen.

Toimistoja kehitetään nyt viihtyisämmiksi ja monipuolisemmiksi monitilatoimistoiksi. Tilan avoimuudella on selkeitä etuja nopeamman tiedonkulun ja tehokkaamman tilankäytön vuoksi. Koop vastaa erilaisten avarien tilojen tarpeisiin tarjoamalla käyttäjälleen osittaista suojaa ympäröivältä vilskeeltä. Sellaisena se tuo vaihtelevuutta tilankäyttöön kuitenkaan eristämättä istujaa täysin. Koop on sopivan suojainen paikka päätelaitteiden käytölle, lukemiselle ja puhelulle. Pesämäisen muotonsa ansiosta tuoli vaimentaa ympäröiviä ääniä. Pyörivä, piilotettu jalusta on mainio lisä käyttömukavuuteen.

Koop luo pelkistetyissä ja virtaviivaisissa tiloissa tehokkaasti tunnelmaa pehmeällä muotokielellä ja silmänruokaa tarjoavilla väriyhdistelmillä. Koopin kutsuva ja intensiivinen ilme syntyy kiiltäväksi maalatun lasikuiturungon ja pehmeäksi verhoillun sisustan yhdistelmästä. Pyöreän veistoksellinen tuoli toimii niin yksin kuin ryhmänä.

Koopia voi kokeilla tilaan virtuaalisesti App Storen Martelan 3D-applikaatiolla iPadille.

Värivaihtoehdot rungolle: vaaleansininen, vihreä, liila, harmaa, valkoinen
Värivaihtoehdot verhoilulle: sininen, vihreä, liila, harmaa, tummanharmaa, valkoinen, musta
Mitat (l x k x s): 1234 x 1519 x 1059 mm
Suositushinta 7 360 euroa