• Martela Oyj/

Martela-Keskus Offimar Oy laajentaa Joensuuhun – ”Haluamme tukea pohjoiskarjalaisten yrittäjien liiketoimintaa"

Työ- ja oppimisympäristöjen asiantuntija Martelan Pohjois-Karjalan myyntivastuu on siirtynyt Martela-Keskus Offimar Oy:lle. Offimar toimii itsenäisenä Martelan jälleenmyyjänä Etelä-Karjalan, Kymenlaakson, Etelä-Savon ja nyt myös Pohjois-Karjalan alueella.

Muutos on osa Martelan palveluverkoston uudistusta.

”Muutoksen myötä pystymme olemaan vahvemmin läsnä ja tukemaan entistä paremmin asiakkaidemme toimintaa”, Offimar Oy:n toimitusjohtaja Iikka Räisänen kertoo.

Pohjois-Karjalan uutena asiakkuuspäällikkönä toimii Lasse Immonen.

”Rekrytoitaessa Lassen paikallistuntemus vakuutti meidät. Olemme innoissamme, että voimme laajentaa toimintaamme juuri Joensuuhun. Haluamme tukea pohjoiskarjalaisten yrittäjien liiketoimintaa tiiviissä yhteistyössä.”

Martela-keskukset noudattavat työympäristön elinkaarimallia, jossa työympäristöä lähestytään kattavan kokonaisajattelun kautta.

”Toimiva työympäristö mahdollistaa hyvinvoinnin koko työyhteisölle. Tällöin toimitilasta, kalusteista, ihmisistä ja ympäristöstä pidetään huolta. Onnistunut toimitila tukee tehokkuutta ja yrityksen strategisia tavoitteita”, Räisänen kertoo.

#työympäristö #bymartela #joensuu #martela #hyvinvointi

Iikka Räisänen, toimitusjohtaja, Martela-Keskus Offimar Oy, 040 730 9027, Iikka.Raisanen@martela.fi

Pekka Väisänen, myyntijohtaja, Martela Oyj, 0500 820 717,  Pekka.Vaisanen@martela.fi

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin käyttäjälähtöisiä työympäristöjä tuottaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan.

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Martelan palveluille ja valituille tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetuista tuotteista ja Suomessa työllistävästä toiminnasta. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa. Liikevaihto oli vuoden 2015 lopussa 132,8 miljoonaa euroa ja vuoden 2015 keskimääräinen henkilömäärä 622.