• Martela Oyj/

MARTELA SYKSY 2013 UUTUUSTUOTTEET: SALMIAKKI pöytä, CHAT pöytä, FORM baarijakkara, PODMEETING moduuli, PRINTED SCREENS tilanjakajat, HUSH puhelinkoppi

SALMIAKKI PÖYTÄ

Suunnittelija Iiro Viljanen perehtyi oppilaiden käyttäytymiseen kouluissa, ja havaitsi että opiskelu sisältää nykyään entistä enemmän pienryhmätyöstelyä, ja vähemmän itsenäistä oman pöydän ääressä olemista. Samoin opetustilanteet vaihtelevat jo yksittäisen oppitunnin sisällä, jolloin korostuu tarve ryhmitellä kalustusta uusiksi kulloisenkin tilanteen mukaisesti. Suunnitteluprosessin tuloksena syntyi Salmiakki-pöytä, joka antaa erittäin joustavat mahdollisuudet oppimisympäristön muunneltavuuteen.

CHAT PÖYTÄ

Chat tarjoaa seisomakorkuisen pöytäratkaisun moniin erilaisiin ympäristöihin: sitä voidaan käyttää lyhyen palaverin pitämiseen monitilatoimistossa, kahvipöytänä taukotilassa tai vaikka ruokapöytänä henkilöstöravintolassa.

FORM BAARIJAKKARA

Kompakti Form baarijakkara jatkaa Martelan eleettömyytensä ja toimivuutensa ansiosta suosittua Form kalustesarjaa, johon kuuluu useita Jukka Setälän suunnittelemia eri tuolimalleja sekä neuvottelupöytä.

PODMEETING MODUULI

Uusi PodMeeting ryhmä koostuu kahdesta mukavasta ja ääntä eristävästä PodSofa:sta, jotka liitetetään yhteen verhoillun seinäkkeen avulla, johon kiinnittyy myös tyylikäs, kevytrakenteinen neuvottelupöytä. Tarvittaessa ryhmä voidaan varustaa sähköistyksellä sekä tussitaululla. PodMeeting ryhmää voidaan käyttää joko yksittäin tai ryhminä, jolloin esimerkiksi monitilatoimiston yhteisiin tiloihin voidaan luoda useita  pieniä, huonemaisia tiloja.

PRINTED SCREENS TILANJAKAJAT

Kuvat vaikuttavat vahvasti tunteisiimme ja mielialaamme, ja kun tila halutaan inspiroivammaksi voidaan tunnetta lisätä kuvatulostutetuilla seinäkkeillä. Suositut Face seinäkkeet ja Spot tilanjakajat ovat nyt tilattavissa eri kuvaversioilla. Kaikki kuvat luovat omanlaisensa tunnelman rauhallisesta energisoivaan, luonnollisesta abstraktiin. Kangaspäällysteistä Face seinäkettä saa viidellä eri kuvalla kun taas akryyliset Face ja Spot seinäkkeet tekevät uuden vaikutelman tilaan kolmella eri kuvaversiolla.

HUSH PUHELINKOPPI

Hush-puhelinkoppi takaa yksityisyyden ja rauhan puheluille myös avokonttorissa ja muissa julkisissa tiloissa. Sisätiloiltaan Hush on  avara ja viihtyisä. Kopissa on laskupöytä tietokoneita ja muita tarvikkeita varten ja sen voi myös sähköistää.

Kaikki tuotteet nyt saatavilla.

Tuotteiden hinnat määräytyvät valittujen materiaalien perusteella.

Tuotekuvat ladattavissa Martelan kuvapankista:

username: martela

password: picvip

Leena Puttaa-Sollo

Brand and Communication Manager, Martela Oyj

leena.puttaa-sollo@martela.fi

puh. 040 849 5480

Martela Oyj on 68-vuotias perheyritys. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Suomessa Martela on toimialansa suurin yritys ja Pohjoismaissa kolmen suurimman joukossa. Yhtiöllä on tuotantoa Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 142,7 milj. euroa ja sen palveluksessa oli 801 henkilöä.