Mihin ja minkälaista säilytystilaa yrityksissä tarvitaan?

Tietotyö on korostuneesti siirtynyt verkkoihin ja pilvipalveluihin. Kiistatta on edelleen tarvetta myös kansioiden, papereiden, kirjallisuuden ja monen muun fyysisen säilytykselle. Mutta voisiko olla niin, että tapa on suurempi ohjaaja kuin tarve? Entä jos jokaisen päivän voisi aloittaa puhtaalta pöydältä? Monitilatoimistoihin siirryttäessä moni luopuu nimetystä työpöydästä ja silloin säilytysratkaisutkin joudutaan miettimään uudelleen. Tarvitaan tilaa osaston yhteisille, kaikkien käytössä oleville materiaaleille, mutta myös henkilökohtaisille tavaroille. Näihin tarpeisiin on kehitetty viime aikoina paljon uusia, tehokkaita, tyylikkäitä ja järkeviä ratkaisuja.

Avainlukon ohella sähköiset ja numerokoodatut lukot kasvattavat suosiotaan

Martelan modulaarinen ”The Wall” -lokerokaappi taipuu monenlaiseen säilytykseen ja pieneen kuin globaaliinkin suuryritykseen. Sen ulkonäkö on myös varioitavissa monilla eri materiaalivaihtoehdoilla. Tärkeää on pohtia myös lukitusta, perinteisen avainlukon ohella sähköiset lukot ja numerokoodatut lukot kasvattavat suosiotaan.

Vielä älykkäämpään toteutukseen Pekka Toivolan suunnitteleman The Wallin osalta päästään, kun se otetaan osaksi Martela Dynamic –ratkaisua. Silloin kaluste tuottaa tietoa siitä, kuinka paljon lokeroita käytetään ja mitoittaa kokonaiskapasiteetti lähes reaaliaikaisesti toimivaksi.

Lisätietoja älykkäistä Martela Dynamic –ratkaisuista.

The Wall –lokerikko.

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101  /  sähköposti: minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo lähes seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa.