Vielä ehtii! Pukki tietää tietotyöläisen lahjatoiveet

Jos haluat panostaa joululahjoissa parempaan viihtyvyyteen toimistossa, nappaa tästä vinkit talteen. Kokosimme viisi parasta lahjaideaa, jotka hyödyntävät monitilatoimistotyöntekijän arkea joka päivä!

Oma äänimaailma
Musiikin kuunteleminen parantaa tutkitusti työtehoa ja omaa työhyvinvointia. Kuulokkeiden avulla voi osallistua myös webinaareihin tai Skype-istuntoihin ja puhua puhelut. Trenditietoiselle sopivat vaikka nämä ruusukullan väriset urbeatsit!

Kahville oma kuppi
Suomalaisille kahvi on lähes tärkein asia työpaikalla. Fiksu kuppi säilyttää juoman lämpimänä ja kannellinen kuppi estää läikät lattioissa, kun kupin kanssa siirrytään paikasta toiseen. Lue lisää kahvista ja sen tärkeydestä.

Motivaatioon fiksu appi
Työssä seisomisen edut ovat kiistattomia – noin neljän tunnin seisominen vastaa vuodessa useita maratoneja! Mutta tietoa parempi motivaatio on edistyksen näkeminen. Tässä koottuna hyviä aktiivisuutta mittaavia appeja.

Pehmusta päkiät
Sähköpöydän ääressä paras varuste on työpistematto, jonka pehmeys helpottaa seisomista. Lue lisää seisomisen hyödyistä!

Kamat kasassa GoBagissä!
Jos kiinteää työpistettä ei ole, on oltava joku kätevä paikka tavaroille. GoBag on syntynyt aidosta tarpeesta monitilatoimistoympäristöön, siihen mahtuu läppäri ja iso kasa papereita ja muuta päivän aikana tarvittavaa tilpehööriä. Tutustu suomalaiseen design-innovaatioon!

Lahjavinkit kokosi monitilatoimistojen ja työympäristöjen asiantuntija Martela.

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101  /  sähköposti: minna.andersson@martela.com

Martela -konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa. www.martela.com