Pedigree® uutta -DentaStix monipakkaus keskikokoisten ja isojen koirien hampaiden hoitoon

Report this content

Suosittuja DentaStix -makupaloja saa nyt uudessa monipakkauksessa. Se sisältää 28 herkullista makupalaa. Herkullisia makuvaihtoehtoja on kaksi, liha ja kana. Näin koiran päivittäiseen hampaiden hoitoon saa mukavaa vaihtelua. Monipakkauksen myötä DentaStix -makupalan antaminen on helppoa. Koska pakkaus sisältää 28 makupalaa, toimii se kätevänä kuukausiannostuksena koiran jokapäiväisessä hampaiden hoidossa. Koirien iensairaudet ovat yleisiä. DentaStix-makupalat tarjoavat helpon ja vaivattoman keinon koiran päivittäisen hampaiden hoitoon. Koiran hampaiden terveydestä huolehtiminen on tärkeää, sillä jopa 80 %:lla yli kolmevuotiaista koirista on iensairauksia. Maittavissa makupaloissa on lempeästi hankaava koostumus sekä ainutlaatuinen muoto. Päivittäinen Pedigree DentaStix -makupalojen käyttö auttaa vähentämään plakin ja hammaskiven muodostumista jopa 60 %:lla. Pedigree DentaStix Monipakkaus 28 kpl, suositushinta 8,99 €. LISÄTIETOJA: : Masterfoods Oy, Laura Sipilä, puh. (09) 7739 4340, laura.sipila@eu.effem.com TUOTEKUVAT SÄHKÖISESSÄ MUODOSSA: AC-tiedotus, Maria Rosberg, puh. (09) 6962 8122, maria.rosberg@actiedotus.fi