Meedius International Oy on Suomen ensimmäinen valtuutettu julkisuuskuvan analysointiyritys

Report this content

Meedius International on hyväksytty ensimmäisenä suomalaisena yrityksenä AMEC:n (International Association for Measurement and Evaluation of Communication) täysvaltaiseksi jäseneksi. Yhteisön jäseninä on markkinointiviestinnän tutkimuksen ja konsultoinnin suurimpia yrityksiä, ja sen tehtävänä on jakaa tietoa, parhaimpia toimintamalleja ja asiantuntemusta jäsenistölleen. AMEC:ssa on 151 jäsenyritystä 84 eri maasta ympäri maailman. Meediukselle tämä merkitsee tunnustusta vuosien työstä julkisuuskuvan tutkimuksen ja siinä käytettyjen tutkimusmenetelmien kehittämisen asiantuntijana. Jäsenyys antaa myös mahdollisuuden hyödyntää kattavampaa kansainvälistä verkostoa ja uusimpia menetelmiä, mistä hyötyvät Meediuksen kaikki asiakkaat.

AMEC:n pääjohtaja Barry Leggetter onnittelee ja toivottaa Meedius Internationalin tervetulleeksi kansainvälisen AMEC-järjestön jäseneksi. Meedius International on Suomen ja Eestin ensimmäinen ja ainoa täysivaltainen analyysiyritysjäsen. Leggetterin mukaan päätös täysvaltaisesta jäsenyydestä syntyi, kun kansainvälinen valitsijaraati oli tutustunut Meediuksen näyttöihin ja pitkään kokemukseen konsultoivasta asiakastyöstä sekä sen käyttämiin analyysimenetelmiin. “Olemme todella vaikuttuneita Meediuksen saavutuksista ja siitä, mitä suunnitelmia heillä on lähitulevaisuudessa. AMEC ja Meedius voivat hyödyntää toisiaan tulevaisuudessa jakamalla tietoa alan parhaista käytännöistä ja uusista tutkimusmenetelmistä.”

AMEC on maailmanlaajuinen ammattilaisjärjestö, joka edustaa markkinointiviestinnän tehon mittaamisen yrityksiä 84 maassa.

Meedius International on suomalainen, kokenut mediaseurannan ja julkisuusanalyysien osaaja. Yrityksen juuret ja kotimarkkinat ovat Pohjoismaissa ja Baltiassa. Meediuksen asiantuntijoilla on Suomessa ja kansainvälisesti yli kymmenen vuoden kokemus kaikki lähdetyypit kattavasta mediaseurannasta, viestinnän mittauspalveluista sekä monipuolisista yrityksen strategiaa tukevista raporteista ja analyyseistä. Yhdistäen perinteisen mediaseurannan, uudet tekniikat ja tehokkaat tiedonjakeluratkaisut Meedius tarjoaa täysin asiakaskohtaisesti toteutettua palvelua. Yrityksen asiakkaina on suomalaisia pörssiyrityksiä ja järjestöjä, kansainvälisiä bränditaloja sekä julkisen sektorin toimijoita. Neljän vuoden aikana Meedius International on kasvattanut asiakaskuntaansa merkittävästi ja on alansa johtavia asiantuntijoita.

Lisätietoja antavat Meedius Internationalin toimitusjohtaja Annele Aerikkala +358 500 888452 sekä analyysipalveluiden johtaja Sanna Kurkela  +358 50 5954686 .